Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011
ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ
''ΜΠΡΑΒΟ'', στον πρωθυπουργό της Ελλάδας GAP, στον υπουργό Εξωτερικών και στους ''άξιους'' διπλωμάτες μας στις ΗΠΑ: Κατάργησαν τις δεξιώσεις-εκδηλώσεις γιά την εθνική μας επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821 και τις αντικατέστησαν με εκδηλώσεις γιά το...Ολοκαύτωμα ή προς ''τιμήν'' Ελλήνων....υπουργών-πολιτικών.
Στις 10 Φεβρουαρίου '11 εφέτος η καθιερωμένη εκδήλωση γιά το Ολοκαύτωμα, στο γενικό προξενείο Νέας Υόρκης... ''Aνεπιθύμητοι'' οι...'Ελληνες και οι Ελληνοαμερικανοί γιά την εθνική τους επέτειο, αλλά ευπρόσδεκτοι οι Αμερικανο-Εβραίοι, που κατηγορούν, συκοφαντούν γραπτά Ομογενείς κι ελληνικά ΜΜΕ ως ''αντιαμερικανούς'', ''παρανοϊκούς'', ''ξενόφοβους'', ''λυσσαλέους αντισημίτες'' κ.ά.
(Παρά την εντυπωσιακή δουλοπρέπεια του υπουργείου Εξωτερικών της Ελλάδας και των διπλωματικών μας αποστολών στις ΗΠΑ, ΔΕΝ είδαμε -ως αντάλλαγμα- έστω ΜΙΑ εκδήλωση στην πρεσβεία ή στα προξενεία του Ισραήλ στις ΗΠΑ ή σε εβραιοαμερικάνικη Οργάνωση, γιά τα ελληνικά ''Ολοκαυτώματα'' ή άλλα ελληνικά ζητήματα)
Η κυβέρνηση του Γ। Παπανδρέου, κατάργησε (2010) τις καθιερωμένες δεξιώσεις-εκδηλώσεις στις πρεσβείες και στα προξενεία της Ελλάδας, γιά την εθνική μας επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821, υποτίθεται γιά ''λόγους οικονομίας'', αλλά και ''γιά λόγους συμβολισμού''। Ακόμα και όταν Ομογενείς προθυμοποιήθηκαν να καλύψουν τα έξοδα, η απάντηση της κυβέρνησης ήταν αρνητική, γεγονός που μας δείχνει ότι δεν ενδιαφέρεται γιά την ιστορία μας και την απόδοση της πρέπουσας τιμής στους ήρωες της επανάστασης στα 1821, που μας απελευθέρωσαν από την οθωμανική αυτοκρατορία।
kalami
ΣΩΚΡΑΤΗΣ
Όταν ρωτήθηκε ο Σωκράτης ποια πόλη διοικείται άριστα είπε: «Εκείνη, που η ύπαρξή της ταυτίζεται του νόμου και που τιμωρεί αυτούς που τον παραβαίνουν».
Όταν ξαναρωτήθηκε ποια πόλη διοικείται παράνομα, είπε: «Η πόλη, στην οποία οι άρχοντες τοποθετούνται από φατρίες».
Όταν ρωτήθηκε ποια είναι η άριστη πόλη, απάντησε: «Εκείνη στην οποία υπάρχουν πολλά βραβεία αρετής».
Ένας μαθητής του Σωκράτη θύμωσε μπροστά του μία μέρα, διότι χαιρέτησε κάποιον που περνούσε και εκείνος προσπέρασε αδιάφορος, χωρίς να του ανταποδώσει το χαιρετισμό। Ο Σωκράτης τότε είπε στο μαθητή του:«Δε μου λες σε παρακαλώ, γιατί θύμωσες; Όταν συναντάς κάποιον που έχει ασχημότερο σώμα, δε σε βλέπω να θυμώνεις καθόλου. Απεναντίας ίσως ευχαριστιέσαι. Γιατί λοιπόν θυμώνεις όταν συναντάς κάποιον που έχει ασχημότερη ψυχή από σένα. Αυτό το βρίσκω πολύ γελοίο».
Ρώτησαν κάποτε το Σωκράτη:
«Μας μιλάς για ευδαιμονία και συ γυρίζεις ξυπόλυτος, ρακένδυτος, γιατί»;
Και ο Σωκράτης τους είπε:
«Εγώ νομίζω ότι θείον είναι το να μην έχει κανείς ανάγκη από τίποτα, και πολύ κοντά στο θείον, το να έχει ανάγκη από ελάχιστα. Τα πρωτεία, βέβαια, έχει το πρώτο. Αλλά και το άλλο έρχεται δεύτερο. Εκείνο που είναι πολύ κοντά στο θείον, είναι πολύ κοντά και στο καλύτερο».
Ο Σωκράτης έλεγε ότι, «στον κόσμο ένα μόνο αγαθό υπάρχει, η επιστήμη. Κι ένα μόνο κακό, η αμάθεια».
Ζήνων ο Ελεάτης έκοψε την γλώσσα του για να μην μιλήσει
Πολλοί μπερδεύουν το όνομα Ζήνων. Μπερδεύουν τρεις τουλάχιστον Ζήνωνες, τον έναν με τους άλλους, γιατί τρεις ήταν οι διάσημοι φιλόσοφοι με το ίδιο όνομα. Υπάρχουν βέβαια άλλοι τρεις – τέσσερις ακόμη φιλόσοφοι με το ίδιο όνομα, αλλά όχι και τόσο σπουδαίοι. Από τους διάσημους ο ένας είναι ο Ζήνων ο Ελεάτης, χρονολογικά ο αρχαιότερος των άλλων αφού γεννήθηκε το 464 π.χ. Είναι ο αρχηγός της Ελεατικής Σχολής και συνεχίζει το έργο του Ξενοφάνη και του Παρμενίδη. Δεύτερος στη χρονολογική σειρά είναι ο Ζήνων ο Κιτιεύς, από το Κίτιο της Κύπρου, που γεννήθηκε το 335π.χ. Τρίτος στη σειρά είναι ο Ζήνων ο Σιδώνιος, λιγότερο διάσημος από τους δύο άλλους, αλλά διαπρεπής, επικουρικός, που γεννήθηκε το 154π.χ., μαθητής του Απολλόδωρου και ίσως δάσκαλος του Κικέρωνα.
Ο Ζήνων ο Ελεάτης, που έγινε ονομαστός με τον ηρωικό θάνατο στον αγώνα εναντίον του τυράννου, ήταν ο αγαπημένος μαθητής του Παρμενίδη κατά τον Πλάτωνα, ενώ κατά τον Απολλόδωρο 40 χρόνια νεότερός του. Σε ένα πεζό σύγγραμμά του, που το είχε γράψει πολύ νέος, υποστήριζε τη θεωρία του Παρμενίδη από πλάγιο δρόμο. Αναιρούσε, δηλαδή, την κοινή αντίληψη για την πραγματικότητα με τέτοια οξύνοια, ώστε ο Αριστοτέλης τον ονόμασε εφευρέτη της διαλεκτικής.
Ο Ζήνων ο Ελεάτης θυσίασε τη ζωή του σε μία απόπειρα κατά του τυραννίσκου της πατρίδας του Νέαρχου , που διασώθηκε το όνομά του χάρη στη δραματική εκείνη απόπειρα. Η σύλληψή του, τα βασανιστήριά του, η καταδίκη του στο μαρτυρικό θάνατο, ξεσήκωσαν το λαό κατά του τυραννίσκου. Την ώρα των δραματικών ανακρίσεων, ρωτήθηκε ποιοι είναι οι φίλοι του και αφού τον πίεσαν πολύ να τους αποκαλύψει, αυτός κατονόμασε όλους τους φίλους του τυράννου, που εκτελέστηκαν όλοι και στο τέλος και τον ίδιο το Νέαρχο ως διαφθορέα και καταστροφέα της πόλης. Κατά την ώρα του βασανισμού του μίλησε στους συμπολίτες του και στο τέλος έκοψε μόνος του τη γλώσσα του και τη έφτυσε στο πρόσωπο του τυράννου. Ύστερα πέθανε περήφανα.