Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Γ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ

Αμα ζήσω, θα τους γαμήσω। Αμα πεθάνω, θα μου κλάσουνε τον μπούτζον!

- Γενναιότατε αδελφέ καπετάν Νικόλα, είδα όσα με γράφεις. Έχει και τουμπλέκια [τουρκικά όργανα του ιππικού] ο πούτσος μου, έχει και τρουμπέτες [ελληνικά όργανα]. Όποια θέλω από τα δυο θα μεταχειρισθώ...

- Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε «από ημάς» συνθήκην με «έναν» κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα!

- Ιδού οι Έλληνες! Αυτοί σας χέζουν και τώρα και πάντα.

- Οι δυνάμεις σου, στρατηγέ μου, πέσανε πολύ, του λέει ο γιατρός.
- Ο πούτσος μου έπεσε, ωρέ, όχι οι δυνάμεις μου!, του λέει!

1 σχόλιο:

  1. ΕΥΓΕΕΕΕΕΕΕΕ! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΣΑΣ!
    ΕΙΧΟΝ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΙΝ ΟΤΙ ΤΑ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΗ ΟΛΑ!
    ΤΩΡΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΞΕΥΡΩ ΤΙΠΟΤΑ!
    ΣΑΣ ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΔΙΑ ΤΗΝ ΤΟΛΜΗΡΟΤΗΤΑΝ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΣΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΤΗΤΑΝ ΤΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..