Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Διάλογος


Καθηγητής: Λοιπόν, πιστεύεις στην Δημοκρατία;
Φοιτητής: Βεβαίως, κύριε.
Καθ.: Είναι καλή η Δημοκρατία;
Φοιτ.: Φυσικά.
Καθ.: Είναι  παντοδύναμη η Δημοκρατία;
Φοιτ.: Ναι
Καθ.: Ο αδερφός μου πέθανε από καρκίνο παρότι ότι ζητούσε ίσα δικαιώματα με ένα πλούσιο για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και ήταν υπέρμαχος της Δημοκρατίας . Οι περισσότεροι από εμάς θα προσπαθούσαν να βοηθήσουν ......
αυτούς που έχουν την ανάγκη τους. Πού είναι λοιπόν η δικαιοσύνη σε αυτή την Δημοκρατία ;
Φοιτ.: .......
Καθ.: Δεν μπορείς να απαντήσεις, έτσι δεν είναι; Ας ξαναρχίσουμε νεαρέ μου. Είναι καλή η Δημοκρατία;
Φοιτ.: Ναι.
Καθ.: Είναι καλή η Δικτατορία;
Φοιτ.: Όχι.
Καθ.: Ποιος δημιούργησε την Δικτατορία;
Φοιτ.: Η ……… Δημοκρατία…...
Καθ.: Σωστά.. Πες μου παιδί μου, υπάρχει αλλού Δικτατορία  σ' αυτόν τον κόσμο;
Φοιτ.: Ναι.
Καθ.: Η κακή εφαρμογή της Δημοκρατίας  υπάρχει, την βλέπουμε ,έτσι δεν είναι; Και η κακή εφαρμογή της Δημοκρατίας μπορεί να δημιουργήσει την Δικτατορία, σωστά;
Φοιτ.: Ναι.
Καθ.: Άρα λοιπόν ποιος δημιούργησε την Δικτατορία;
Φοιτ.: ..........
Καθ.: Υπάρχουν αρρώστιες; Ανηθικότητα; Μίσος; Ασχήμια; Όλα αυτά τα τρομερά στοιχεία υπάρχουν σ' αυτόν τον κόσμο, έτσι δεν είναι;
Φοιτ.: Μάλιστα.
Καθ..: Λοιπόν, ποιος τα δημιούργησε;
Φοιτ.: ...
Καθ.: Η επιστήμη λέει ότι χρησιμοποιείς τις 5 αισθήσεις σου για να αναγνωρίζεις το περιβάλλον γύρω σου και να προσαρμόζεσαι σε αυτό. Πες μου παιδί μου, έχεις δει ποτέ την Δημοκρατία   ;
Φοιτ.: Όχι, κύριε.
Καθ.: Έχεις ποτέ αγγίξει την Δημοκρατία ; Έχεις ποτέ γευτεί την Δημοκρατία, μυρίσει την Δημοκρατία; Και τέλος πάντων, έχεις ποτέ αντιληφθεί με κάποια από τις αισθήσεις σου την Δημοκρατία;
Φοιτ..: .........Όχι, κύριε. Φοβάμαι πως όχι......
Καθ.: Και παρόλα αυτά πιστεύεις ότι σήμερα έχουμε Δημοκρατία στην Ελλάδα;
Φοιτ.: Ναι.
Καθ.: Σύμφωνα με εμπειρικό, ελεγχόμενο και με δυνατότητα μελέτης των αποτελεσμάτων ενός φαινομένου πρωτόκολλο, η επιστήμη υποστηρίζει ότι η Δημοκρατία δεν  υπάρχει. Τι έχεις να απαντήσεις σε αυτό, παιδί μου;
Φοιτ.: Τίποτα. Εγώ έχω μόνο την πίστη μου στην Δημοκρατία.
Καθ.: Ναι, σωστά η πίστη. Και αυτό είναι το πρόβλημα της επιστήμης.
Φοιτ: Κύριε καθηγητά, υπάρχει κάτι που το ονομάζουμε θερμότητα;
Καθ.: Ναι.
Φοιτ.: Και υπάρχει κάτι που το ονομάζουμε κρύο;
Καθ.: Ναι.
Φοιτ.: Όχι, κύριε.!!!! Δεν υπάρχει!!!. Μπορεί να έχεις μεγάλη θερμότητα, ακόμα περισσότερη θερμότητα, υπερθερμότητα, καύσωνα, λίγη θερμότητα ή καθόλου θερμότητα. Αλλά δεν υπάρχει τίποτα που να ονομάζεται κρύο. Μπορεί να χτυπήσουμε 458 βαθμούς υπό το μηδέν, που σημαίνει καθόλου θερμότητα, αλλά δεν μπορούμε να πάμε πιο κάτω από αυτό. Δεν υπάρχει τίποτα που να ονομάζεται «κρύο». «Κρύο» είναι μόνο μια λέξη, που χρησιμοποιούμε για να περιγράψουμε την απουσία θερμότητας. Δεν μπορούμε να μετρήσουμε το κρύο. Η θερμότητα είναι ενέργεια. Το κρύο δεν είναι το αντίθετο της θερμότητας, κύριε, είναι απλά η απουσία της. Στην αίθουσα επικρατεί σιγή...............!!!!!!!!
Φοιτ.: Σκεφτείτε το σκοτάδι, Κε καθηγητά. Υπάρχει κάτι που να ονομάζουμε σκοτάδι;
Καθ.: Ναι, τι είναι η νύχτα, αν δεν υπάρχει σκοτάδι;
Φοιτ.: Κάνετε και πάλι λάθος, κύριε καθηγητά.!!!!!! Το «σκοτάδι» είναι η απουσία κάποιου άλλου παράγοντα. Μπορεί να έχεις λιγοστό φως, κανονικό φως, λαμπερό φως, εκτυφλωτικό φως.. Αλλά, όταν δεν έχεις φως, δεν έχεις τίποτα και αυτό το ονομάζουμε σκοτάδι, έτσι δεν είναι; !!!!! Στην πραγματικότητα το σκοτάδι απλά δεν υπάρχει. Αν υπήρχε θα μπορούσες να κάνεις το σκοτάδι σκοτεινότερο.
Καθ.: Που θέλεις να καταλήξεις με όλα αυτά, νεαρέ μου;
Φοιτ.: Κύριε, θέλω να καταλήξω ότι η φιλοσοφική σας σκέψη περί την Δημοκρατία είναι ελαττωματική.......!!!!!!!!
Καθ..: Ελαττωματική!; Μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις γιατί;
Φοιτ.: Κύριε καθηγητά, σκέφτεστε μέσα στα όρια της δυαδικότητας. Υποστηρίζετε ότι υπάρχει η Δημοκρατία  και μετά υπάρχει και η Δικτατορία , Η μία είναι καλή η άλλη είναι κακή. Βλέπετε την έννοια της Δημοκρατίας  σαν κάτι τελικό, κάτι που μπορεί να μετρηθεί. Κύριε καθηγητά, η επιστήμη δεν μπορεί να εξηγήσει ούτε κάτι τόσο απλό όπως την σκέψη. Χρησιμοποιεί την ηλεκτρική και μαγνητική ενέργεια, αλλά δεν την έχει δει ποτέ, πόσο μάλλον να καταλάβει απόλυτα, αυτήν την ενέργεια. Το να βλέπεις το θάνατο σαν το αντίθετο της ζωής είναι σαν να αγνοείς το γεγονός, ότι ο θάνατος δεν μπορεί να υπάρξει αυτόνομος. Ο θάνατος δεν είναι το αντίθετο της ζωής: είναι απλά η απουσία της. Η Δημοκρατική λειτουργία ενός Κράτους  δεν είναι το αντίθετο της Δικτατορίας, αλλά η απουσία Δημοκρατικών λειτουργιών. Τώρα πείτε μου κάτι, κύριε καθηγ. Διδάσκετε στους φοιτητές σας ότι εξελίχτηκαν από μια μαϊμού;
Καθ.: Εάν αναφέρεσαι στην φυσική εξελικτική πορεία, τότε ναι, και βέβαια.
Φοιτ.: Έχετε ποτέ παρακολουθήσει με τα μάτια σας την εξέλιξη;
Καθ.: ...........!!!!!!!!
Φοιτ.: Εφόσον κανένας δεν παρακολούθησε ποτέ την διαδικασία εξέλιξης επιτόπου και κανένας δεν μπορεί να αποδείξει ότι αυτή η διαδικασία δεν σταματά ποτέ, τότε διδάσκεται την προσωπική σας άποψη επί του θέματος. Τότε μήπως δεν είστε επιστήμονας, αλλά απλά ένας κήρυκας; !!!!!!!!!
Καθ.: ..........!!!!!!!!!!
Φοιτ.(προς την τάξη): Υπάρχει κάποιος στην τάξη που να έχει δει τον εγκέφαλο του κ.καθηγητή; Που να έχει ακούσει ή νιώσει ή ακουμπήσει ή μυρίσει τον εγκέφαλο του κ.καθηγητή; Φυσικά Κανένας. Άρα σύμφωνα με τους κανόνες του εμπειρικού, ελεγχόμενου και με δυνατότητα προβολής πρωτοκόλλου, η επιστήμη μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν έχετε εγκέφαλο, κύριε Καθηγητά. Και αφού είναι έτσι τα πράγματα, τότε, με όλο τον σεβασμό, πώς μπορούμε να εμπιστευτούμε αυτά που διδάσκετε, κύριε;
Καθ.: Μου φαίνεται ότι τα πράγματα είναι απλά, θα πρέπει να στηριχτείς στην πίστη σου, παιδί μου.
Φοιτ.: Αυτό είναι, κύριε..!!!!  Ο σύνδεσμος μεταξύ της Δημοκρατίας και της Δικτατορίας  είναι η ΠΙΣΤΗ και της Καλής Δημοκρατίας η Πιστή εφαρμογή της.


Συμπέρασμα :Η επιμονή μας να λέμε συνεχώς, ότι έχουμε δημοκρατία, η οποία όμως λειτουργεί αυθαίρετα , χωρίς κανόνες και σε βάρος των Πολιτών της , δηλαδή έχουμε απουσία Δημοκρατίας, ΔΕΝ λέγεται ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, λέγεται ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ.
Ας σταματήσουμε λοιπόν να γινόμαστε Κήρυκες της παρούσης Δημοκρατίας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..