Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

Ζητήσαμε να σχολιάσουν πολιτικοί την δήλωση της κυρίας Βούλτεψη και τι πρεσβεύουν περί Ιδιοκτησίας και πρώτης κατοικίας



Αν είμαι ό,τι έχω και αν ό,τι έχω έχει χαθεί, τότε ποιος είμαι; Πολύδωρας


Όπου δεν υπάρχει ιδιοκτησία, δεν υπάρχει αδικία. Τσίπρας


Το γεγονός της ιδιοκτησίας σε παγώνει για πάντα στο
«Εγώ» και σε διώχνει για πάντα από το «Εμείς». Κουβέλης 


Το πάθος είναι μια υπερτροφία του αισθήματος ιδιοκτησίας. Καννέλη


Το βουνό ανήκει στο μοναστήρι. Το μοναστήρι, ανήκει στο Θεό. Και ο Θεός ανήκει σε όλους. Ανδρουλάκης


Κουλτούρα και ιδιοκτησία, αυτή είναι η μικροαστική σας τάξη. Παπαρήγα


Ούτε κότες έχω ούτε με την αλεπού μαλώνω. Γιακουμάτος


Τη στιγμή που γίνεται αποδεκτή στην κοινωνία η ιδέα ότι η ιδιοκτησία δεν είναι εξίσου ιερή με τους θεϊκούς νόμους, αρχίζει η αναρχία και η τυραννία. Τζαβάρας


 Ιδιωτική  ιδιοκτησία: ένα λάθος επίθετο για ένα λάθος ουσιαστικό. Λαφαζάνης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..