Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Τα νεύρα μου Τα χάπια μου Και ένα ταξί να φύγω.


«Η υπογραφή του μνημονίου συνεργασίας μεταξύ Ελλάδας, Κύπρου και Ισραήλ, αποτελεί μια ιδιαίτερα σημαντική εξέλιξη στον τομέα της ενέργειας για τη χώρα μας» επισημαίνει σε δήλωσή του ο υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής.
«Η στρατηγική αυτή κίνηση –προσθέτει – είναι το αποτέλεσμα της μεγάλης προετοιμασίας που έγινε εδώ κι ένα χρόνο, και επιστέγασμα της αγαστής συνεργασίας μεταξύ των τριών χωρών».

Όταν άκουσα τον υπουργό να εκθειάζει ότι είχε  αγαστή συνεργασία έπαθα. Είπα στον εαυτό μου να τρέξω γρήγορα να κάνω deflexion. Με συνέφερε όμως
η πεθερά μου σε αυτούς τους προβληματισμούς μου που τους έλεγα φωναχτά λέγοντας μου και αν όλα αυτά που υπέγραψε ήταν της μάνας του ιδιοκτησία εσένα τι σε κόφτει ;;;Ρωτώ Μάκη μου της Μάνας σου κληρονομιά είναι τα κοιτάσματα της Πατρίδας μας αν ΝΑΙ καλά έκανες Αν όχι ….και μας βρει καμιά Επανάσταση έμπλεξες …….εκεί δεν σηκώνει μου είπαν να υπογράψω εκεί έχει συνοπτικές διαδικασίες και δεν βρίσκεις το δίκιο σου. Όπως λέει ο λαός μας υπέγραψες κάτι….. χωρίς κέρδος κέρατα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..