Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Συνέντευξη με την Ευγενία Μανωλίδου



ΕΥΓΕΝΙΑ ΜΑΝΩΛΙΔΟΥ: Η τέχνη δεν είναι πολυτέλεια για λίγους, αλλά είναι ψυχοθεραπεία για όλους αυτά είπε η μεγάλη μαέστρος σε συνέντευξη στο Δήμο Μπακιρτζάκη

Εμείς όμως ήμασταν εκεί και συνεχίσαμε στο
αστρικό επίπεδο την συζήτηση με μία κούπα αχνιστό καφέ.

<<Δεν είχα ανάγκη να παντρευτώ, αλλά όπως έχω πει η τέχνη είναι ψυχοθεραπεία. Γνώρισα τον Άδωνη και κατάλαβα ότι αυτός ο άντρας θα έπρεπε να γίνει ο προσωπικός μου σκοπός για όλη μου την ζωή. Σαν καλλιτέχνης μου αρέσει πάντα να αντιμετωπίζω τις προκλήσεις. Και αυτό κάνω συνέχεια για αυτό έκανα και παιδιά μαζί με τον Άδωνη έπρεπε να δω τι θα βγάλει αυτό το πείραμα. Αλλά δεν έχω σταματήσει να πιστεύω για τον Άδωνη, η αγάπη μου για αυτόν τον ψυχασθενή είναι μεγάλη. Κάθε μέρα προσπαθώ και κάθε νύχτα καταρρέω για να καταφέρω να τον γιατρεύσω με την τέχνη. Να φανταστείτε και του χορεύω και του μαγειρεύω κάθε μέρα! Ναι ως κυρία υπουργού και καλλιτέχνης μπορεί να έχω πνιγμένο πρόγραμμα αλλά αυτό δεν θα με απομακρύνει από τον μεγάλο σκοπό της ζωής μου.>>
   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..