Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Ο Τατσόπουλος μας εξομολογείται



Αοριστίες: Κ. Τατσόπουλε σαν λογοτέχνης που ο κόσμος σας τίμησε και σας έκανε πολιτικό θα ήθελα ξεκάθαρες και αληθινές απαντήσεις χωρίς υπεκφυγές για τα όσα συνέβησαν τις τελευταίες ημέρες.
Τατσόπουλος: Σαν λογοτέχνης θα σας πω ότι
αν δεν λέω την αλήθεια να ιδώ τον κόσμο ανάποδα, τον αδελφό μου ξένο και τον οχτρό αδέλφι μου αδικοσκοτωμένο. Σαν πολιτικός η πρώτη συμβουλή που μου έδωσαν οι συνάδελφοί μου ήτανε: Αν κάτι πάει στραβά στη δουλειά, ρίξ’ το στον τύπο που δε μιλάει Αγγλικά. (Τσίπρας) Εγώ αυτό δεν το έκανα!
Α: Πέστε μου με το χέρι στην καρδιά και με την παρρησία που σας διακρίνει ποιος είναι ο πραγματικός λόγος της αποχώρησής σας και όχι αυτά που ακούστηκαν.
Τατσ: Αφού το θέτετε έτσι πειραιώτικα μια και εγώ έχω ζήσει στον Πειραιά (ο γιός μου άλλωστε εκεί τελείωσε και το γυμνάσιο στο 11ο)  θα σας πω: Όλοι έχουμε ακούσει πως πρέπει να μαθαίνουμε από τα λάθη μας, αλλά νομίζω ότι το πιο σημαντικό είναι να μαθαίνουμε από τις επιτυχίες μας. Αν μαθαίνεις μόνο από τα λάθη σου, αποκτάς τη συνήθεια να μαθαίνεις μόνο σφάλματα. Ε λοιπόν εγώ στο ΣΥΡΙΖΑ έβλεπα ότι μόνο από τα σφάλματα μαθαίνουν. Και στο σημείο αυτό διαφώνησα
Α: Γιατί εφόσον συναντηθήκατε με τον κ. Τσίπρα δεν συζητήσατε εκτενώς αλλά προτιμήσατε μονομερώς την ανεξαρτητοποίηση σας;
Τατσ: Η ερώτησή σας έχει δύο σκέλη: Στο πρώτο σκέλος γιατί δεν το συζήτησα απαντώ λέγοντας σας ότι η διαφορά ανάμεσα στους σκλάβους, του παρελθόντος, και τους υπαλλήλους της σημερινής εποχής είναι ότι οι σκλάβοι δεν χρειαζόταν να κολακεύουν το αφεντικό τους. Ως προς το  δεύτερο σκέλος περί ανεξαρτητοποίησης που θα είχε σαν συνέπεια αν έμενα την σύγκλιση οργάνων κλπ κλπ (πειθαρχικής επιτροπής) προτίμησα την αποχώρηση. Καλύτερα να είσαι κερατάς παρά χήρος. Οι γραφειοκρατικές διαδικασίες είναι λιγότερες. Να είστε σίγουρος ότι θα είμαι ανεξάρτητος σε αυτή την Βουλή και ανεξάρτητος πάλι θα εκλεγώ ξανά βουλευτής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..