Σάββατο 18 Ιανουαρίου 2014

Και όχι δεν συνέβη στην Ελλάδα





Οι Γερμανοί μας αντιγράφουν. Εξάγουμε τεχνογνωσία! 
Τα πλαϊνά τοιχώματα του υπόγειου σιδηροδρομικού δικτύου του Βερολίνου, θα αναγκαστούν να γκρεμίσουν οι αρχές της πόλης, προκειμένου να χωρέσουν τα νέα τρένα που παρήγγειλαν και τα οποία είναι μεγαλύτερα σε φάρδος, αν και οι αρχές υποστηρίζουν πως το έργο έπρεπε να γίνει έτσι κι αλλιώς. Τα δύο νέα
τρένα έχουν σχεδιαστεί για να είναι πιο ευρύχωρα για τους επιβάτες, αλλά αυτά τα 10 επιπλέον εκατοστά τείνουν να γίνουν ένας υλικοτεχνικός εφιάλτης, καθώς τα τρένα, δεν χωρούν στα παλιά, στενά τμήματα του υπόγειου σιδηρόδρομου. ύμφωνα με τους κανόνες ασφαλείας, θα πρέπει να υπάρχει κενό τουλάχιστον μισού μέτρου μεταξύ της αμαξοστοιχίας και του τοιχώματος της σήραγγας, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να διαφύγουν σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, αναφέρει η γερμανική εφημερίδα Tagesspiegel. Ένα τμήμα της γραμμής U2 μεταξύ Wittenbergplatz και Bismarckstraße, θα διευρυνθεί, με αποτέλεσμα οι επιβάτες να πρέπει να χρησιμοποιούν λεωφορεία από τα μέσα Αυγούστου έως τα τέλη Νοεμβρίου, καθόλη τη διάρκεια της εβδομάδας, μετά τις 21.00. Θα επηρεαστούν κι άλλες γραμμές, αλλά αυτό δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί, αναφέρει η εφημερίδα. Οι σήραγγες στις νεότερες γραμμές, όπως οι U5 και U9 χτίστηκαν εξαρχής πιο πλατιές, επομένως μπορούν να εξυπηρετήσουν τα νέα τρένα. Ο φορές εκμετάλλευσης του δικτύου BVG σχεδιάζει την παραγγελία επιπλέον 24 τρένων μέχρι το 2015, αξίας περίπου 158 εκατομμυρίων ευρώ. Εκπρόσωπος της BVG δήλωσε πως το κόστος διεύρυνσης των σηράγγων έχει ήδη περιληφθεί στον προϋπολογισμό συντήρησης της εταιρείας. «Ακόμη και χωρίς τα νέα τρένα, θα έπρεπε να χτιστούν εκ νέου τα τοιχώματα, διότι σε αυτά τα μέρη, έχουμε ήδη φτάσει στην καθορισμένη απόσταση ασφαλείας» δήλωσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..