Πέμπτη 17 Απριλίου 2014

Η μάνα του θύματος γλίτωσε από τον απαγχονισμό το δολοφόνο


Η μάνα του θύματος γλίτωσε από τον απαγχονισμό το δολοφόνο!
"Ζήτησε συγγνώμη. Τον χαστούκισα και αυτό με ηρέμησε. Του είπα "σε τιμωρώ για τη δυστυχία που μου προκάλεσες". Το πλήθος χειροκρότησε, κάποιοι έκλαιγαν"...

Ιρανός, που είχε καταδικαστεί σε θάνατο, γλίτωσε τελευταία στιγμή τον απαγχονισμό, αφού τον συγχώρεσε για το
έγκλημά του η μητέρα του θύματος, έπειτα από μια σπάνια εκστρατεία κινητοποίησης.

Το 2007 στη διάρκεια ενός καυγά ο Μπαλάλ, που τότε ήταν 19 ετών, χτύπησε θανάσιμα με ένα μαχαίρι στο λαιμό έναν άλλο νεαρό, τον Αμπντολάχ Χοσεϊνζαντέχ. Αναμενόταν να εκτελεστεί δημόσια την Τρίτη το πρωί στην πόλη Νοσάχρ, στο βόρειο Ιράν.

Όμως η μητέρα του θύματος, η Σαμερέχ Αλινετζάντ, συγχώρεσε τον Μπαλάλ...

Σύμφωνα με την εφημερίδα Shargh, η μητέρα του θύματος απευθύνθηκε στο πλήθος που είχε συγκεντρωθεί για να παρακολουθήσει την εκτέλεση λέγοντας ότι είναι «δύσκολο να έχεις ένα σπίτι άδειο» από παιδιά, καθώς πριν από τέσσερα χρόνια είχε χάσει ακόμη ένα γιο σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα.

Στη συνέχεια χαστούκισε τον καταδικασμένο, ο οποίος στεκόταν στο ικρίωμα και μαζί με το σύζυγό της, τον πρώην επαγγελματία ποδοσφαιριστή Αμπντολγανί Χοσεϊνζαντέχ, του έβγαλαν την αγχόνη από τον λαιμό.

Ο δολοφόνος έκλαιγε, είπε η μητέρα στην εφημερίδα. "Ζήτησε συγγνώμη. Τον χαστούκισα και αυτό με ηρέμησε. Του είπα "σε τιμωρώ για τη δυστυχία που μου προκάλεσες". Το πλήθος χειροκρότησε, κάποιοι έκλαιγαν".

"Είμαι πιστή. Την προηγουμένη είχα δει στο όνειρό μου το γιο μου. “Είμαι καλά εδώ που βρίσκονται και είμαι ήρεμος”, μου είπε. (…) Όλος ο κόσμος, η οικογένειά μου και οι φίλοι μου, με πίεζαν για να δώσω συγχώρεση (στο δολοφόνο)" συνέχισε η Αλινετζάντ.

Η χάρη στον Μπαλάλ δόθηκε και χάρη σε μια μεγάλη εκστρατεία κινητοποίησης καλλιτεχνών και γνωστών αθλητών, όπως ο πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής Αλί Νταϊέ. Ο Αντέλ Φερντοσιπούρ, παρουσιαστής της πολύ δημοφιλούς τηλεοπτικής εκπομπής για το ποδόσφαιρο "90" είχε επίσης ζητήσει από τον Χοσεϊνζαντάχ να συγχωρέσει το δολοφόνο.

Αυτού του είδους οι εκστρατείες είναι σπάνιες στο Ιράν, όπου περισσότεροι από 170 άνθρωποι, περιλαμβανομένων τουλάχιστον 2 γυναικών, έχουν εκτελεστεί από την αρχή του έτους, σύμφωνα με τον ΟΗΕ.
     epikaira.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..