Σάββατο 3 Μαΐου 2014

Μην τύχει ποτέ σε κανέναν. Και για τίποτα.



Γράφει ο Αλέκος Μάρκελλος

Κωνσταντίνε Φρανσίς:
-Πιθανά δεν με θυμάσαι. Υπήρξα για λίγες εβδομάδες πελάτης σου. Λέω πελάτης γιατί αυτή ήταν η σχέση μας.
Ήρθα σε σένα τσακισμένος, λίγες ημέρες μετά το σκληρότερο νέο που μου
είπαν ποτέ:
-"Ο γιός σας είναι στο Φάσμα του Αυτισμού".
Θέλω να σου πω ευθέως πως αν σε είχα ακούσει, το παιδί μου θα είχε καταστραφεί.
Για πάντα.
Μου πέταξες στη μούρη μια εργασία σου από την Οξφόρδη και μου ανακοίνωσες πως το παιδί μου δεν θα με κοιτάξει ποτέ, δεν θα μιλήσει ποτέ, δεν θα κάνει φίλους ποτέ, δεν θα ερωτευθεί, παντρευτεί, ζήσει ΠΟΤΕ.
Ανακοίνωσες με ύφος 40 καρδιναλίων πως αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι ένα ωριαίο ραντεβού την εβδομάδα (!!!!!!!!!!!!!!) με κάποια μαθητευόμενα παιδάκια στο ιατρείο σου έναντι αδράς αμοιβής.
Δεν θα μάθαινε τίποτε.
Θα κέρδιζες όμως χιλιάδες επί χιλιάδων ευρώ.
Δεν ξέρω ποιόν θεό να ευχαριστήσω που δεν σε άκουσα.
Δεν ξέρω ποιά θεία τύχη το έφερε και χτύπησαν και σε εμένα και στη γυναίκα μου αυτές οι σειρήνες που φώναζαν: ΜΑΚΡΥΑ!!!!
Κωνσταντίνε Φράνσις, ο Ερμούλης, μιλάει, χορεύει, κάνει πλάκες και είναι ήδη ερωτευμένος....
Ελπίζω από αυτό το σημείωμα όλοι να καταλάβουν τι συμβαίνει με περιπτώσεις σαν τη δική σου στην Ελλάδα.
Και σε τι καταστροφή είναι εκτεθειμένα τα παιδιά με Αυτισμό στην Ελλάδα.
Φυσικά τώρα που γνωρίζω, θα σε καταγγείλω για αντεπιστημονική πρακτική όπου μπορώ.
Παντού, μέχρι και στην Οξφόρδη.
Πόσα παιδιά, πόσοι γονείς δεν είχαν την τύχη να καταλάβουν, δεν γνωρίζω.
Αλλά, λυπάμαι με όλο μου το είναι για καθέναν τους....
Για την ατυχία τους μέσα στον αμέτρητο πόνο να πέσουν επάνω σου και να δραχμοποιήσεις κάθε δάκρυ και αγωνία τους, τιποτένιε.
Ο Ερμής τώρα παίζει μουσική και χορεύει. Εγώ τον ακούω, εσύ όχι....






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..