Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

Ένα όνειρο που είδα.... Και μου βγαίνουν ρε παιδί μου!


Το τελευταίο διάστημα βλέπω το ίδιο όνειρο. Ίσως να με έχει πειράξει και η δίαιτα αφού βαρέθηκα το ρατσισμό των γιατρών και των διατροφολόγων όταν τους έλεγα ότι είμαι ανασφάλιστος και αποφάσισα μόνος μου να τρώω
φιδέ. Πρωινό. Μεσημεριανό. Βραδινό. Με ωφέλησε σωματικά αλλά άρχισα να βλέπω όνειρα κατ΄ακουλουθία. Λες και είναι σήριαλ που εκτυλίσσεται. Άρχισε με την μεταπολίτευση, τότε λοιπόν είδα ότι ένας κουμουνιστής συγκεκριμένα ο Μίκης Θεοδωράκης συμφώνησε με τους Αμερικάνους να είναι νόμιμο το ΚΚΕ με αντάλλαγμα οι Αμερικάνοι να εκμεταλλευτούν τα πετρέλαια της Ελλάδος και οι Έλληνες θα τα φύλαγαν για εκείνους και τα έξοδα τα στρατιωτικά θα τα πλήρωναν κιόλας από την τσέπη τους. Όταν δε στο μέλλον (εκεί μακριά) oι Έλληνες αρπαζόντουσταν με τους Τούρκους τα πετρέλαια θα τα έπαιρνε το τεξανικό κεφάλαιο και το εβραιοκαθολικό θα περιοριζόταν σε σπίτια, χωράφια, στάβλους.  ( ο Τσίπρας πήγε στο Τέξας- τα μιλήσανε τα συμφωνήσανε.). Και θα πει στους δυο λαούς που πολέμησαν δίκαια αρπάζω το μαύρο νερό γιατί έχω και έξοδα, πολεμικές αποζημιώσεις είναι αυτά.  Όταν έφευγε ο Μίκης ένας χλεμπονιάρης ψηλός Αμερικάνος τον τράβηξε παράμερα και του είπε: << Για να τα κάνεις όλα αυτά αφού συμφώνησες κάνε και πολλά ΚΚΕ να έχει να κατηγορεί ο ένας τον άλλονε, αλλά, μιλιά για τα πετρέλαια!!>> και συμπλήρωσε: << Και να μην ξεχάσεις μήνυσε στους δύο πηδηχταράρες τώρα που πας στην Ελλάδα ότι τον Μεντερές τον κρεμάσαμε γιατί είχε ανοίξει γεώτρηση, τράβαγε πετρέλαιο και έκανε τον μάγκα. Όπως ο δικός σας ο Γιωργάκης ο Παπαδόπουλος πήγε να μας κουνηθεί. Να κάτσουν καλά. Να μην έχουν την ίδια τύχη. Και όποιο νομοσχέδιο έρχεται στην Βουλή για πετρέλαιο και πολεμικές δαπάνες τα ΚΚΕ μόκο>>

Κάθε μέρα θα σας λέω και το όνειρο μου.  Έχω δει καμιά 15αριά μέχρι τώρα. Το ένα πιο παράξενο από το άλλο. 

1 σχόλιο:

  1. Μακάρι όλα αυτά να ήταν μόνο όνειρα...αν & φέρνουν πιο πολύ σε εφιάλτες...λίγη υπομονή όμως ακόμη, κοντά είναι η ώρα & λίγα τα ψωμιά τους...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..