Σάββατο 25 Οκτωβρίου 2014

Ένα απόγευμα με την Ευγενία Μανωλίδου. ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ!



Η υπέροχη κ. Μανωλίδου κάθισε μαζί μας και πίνοντας τσάι μας αποκάλυψε τα συστατικά της πετυχημένης συζύγου, μαέστρου, χορεύτρια γυναίκας υπουργού, γυναίκας βουλευτού, παρουσιάστριας, ραδιοφωνικής, παραγωγού και μητέρας. Μας μίλησε για τις φορές που έχει συνομιλήσει με τον πρωθυπουργό κ. Σαμαρά και μας είπε ότι αυτό που έχει
μείνει στην μνήμη της από την σοφία του Αρχηγού είναι: <<Ευγενία μου, είπε, θα σου φέρω ένα μουσικό παράδειγμα για να με καταλάβεις καλύτερα πίστευα παλιότερα πως το να διευθύνεις μια χώρα είναι σαν να είσαι μαέστρος σε μια συμφωνική ορχήστρα. Αλλά δεν νομίζω πως είναι ακριβώς έτσι. Είναι μάλλον σαν τζαζ. Υπάρχει περισσότερος αυτοσχεδιασμός. Ένας άνθρωπος που θέλει να διευθύνει την ορχήστρα πρέπει να γυρίσει την πλάτη του στο πλήθος. Πραγματικά ανατρίχιασα από την δύναμη του λόγου του>> Στην ερώτηση αν συνεχίζει να θεωρεί τον εαυτό της μαέστρο αν και έχει καταξιωθεί σε τόσους άλλους τομείς άφησε κάτω με χάρη το φλιτζάνι της και απάντησε: << Ένας μαέστρος πρέπει να είναι αστυνόμος, νοικοκυρά, ψυχαναλυτής, συκοφάντης και καθίκι. Όλα σε ένα νοικοκυρεμένα. Μπορώ να κάνω τα πάντα. Συνεχίζω να είμαι μαέστρος όπως θα είμαι και πάντα>> Η συζήτηση συνεχίστηκε και φτάσαμε στα προσωπικά της ζητήματα. Όταν την ρωτήσαμε αν συνεχίζει να είναι ερωτευμένη με τον Άδωνη εκείνη με ένα μεγάλο χαμόγελο είπε: Φυσικά! Είναι ο Τζουτζούκος μου και τον λατρεύω. Και αυτό φαίνεται! Κορώνα στο κεφάλι μου τον έχω. Και για μας και για κάθε ζευγάρι σήμερα ισχύει ότι όποια και να είναι εξωτερικά η εικόνα σεβασμού και αγάπης προς τον άντρα της, κάθε γυναίκα βλέπει τον άντρα της σαν μαλάκα και αξιολύπητο. Και ο μπουμπούκος μου χρήζει της προστασίας μου. Μάλλον για αυτό τον αγαπώ τόσο πολύ. Γιατί χωρίς εμένα θα φόραγε ανάποδα ακόμη τα παπούτσια του>>. Φεύγοντας μας έδωσε δώρο καμιά 10 σιντί της και την σειρά με τους αρχαίους Έλληνες συγγραφείς.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..