Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

H αγάπη του γιου



Τρεις ηλικιωμένες γυναίκες κάθονται σε ένα παγκάκι στο Μαϊάμι Μπιτς και κάθε μία καυχιέται για το πόσο αφοσιωμένος της είναι ο γιος της.
 Λέει η πρώτη: «Ο γιος μου μού είναι τόσο αφοσιωμένος που πέρσι στα γενέθλιά μου μού έκανε δώρο μια κρουαζιέρα στον κόσμο, πρώτη θέση και όλα πληρωμένα».
 Λέει η δεύτερη: «Εμένα ο δικός μου είναι
ακόμα πιο αφοσιωμένος. Για τα εβδομηκοστά πέμπτα γενέθλιά μου, μού έκανε δεξίωση και μου έδωσε και χρήματα για τους φίλους μου που ήρθαν από τη Νέα Υόρκη αεροπορικώς».
 Λέει και η τρίτη: «Ο δικός μου είναι ο πιο αφοσιωμένος απ’ όλους. Τρεις φορές την εβδομάδα πηγαίνει στον ψυχίατρο. Εκατόν είκοσι δολάρια την ώρα πληρώνει. Και ξέρετε για τι μιλάει όλη την ώρα; Για Μένα»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..