Ο Δήμαρχος Γιάννης- Όπου γάμος και χαρά- Μώραλης έκανε high tec παρουσίαση στο Δημοτικό Θέατρο πρωτοποριακής καμπάνιας για την προβολή του Πειραιά ως ταξιδιωτικού προορισμού, με τίτλο Destination Piraeus. Είναι η πρώτη φορά στην Ελλάδα που
αξιοποιούνται σε μια καμπάνια όλα τα έντυπα και ψηφιακά μέσα με στόχο να προσφέρουν μια συναρπαστική ταξιδιωτική εμπειρία.
Πολυτελείς ταξιδιωτικοί οδηγοί, χάρτες, web site, διαδραστικές εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα και tablets, αναδεικνύουν τον Πειραιά με τον πιο μοντέρνο και φιλικό προς τον επισκέπτη, τρόπο.
Βασικά κ.Δήμαρχε αν μου επιτρέπεται κιόλας ο Πειραιάς φως θέλει στους δρόμους. Χθες όλη η Βενιζέλου ήταν χωρίς φώτα μαζί με τις Κολοκοτρώνη, Νοταρά και Φίλωνος. Και δεν ήταν μόνο χθες! Έριξε δύο σταγόνες βροχή και βραχυκυκλώσαν όλα. Δεν βγάζετε κάνα συνεργείο να τα φτιάξει; Γιατί ωραία η πρωτοπορία αλλά ας έχουμε πρώτα τα βασικά γιατί ο τουρίστας δεν θα έρθει να τον φάει από κανένα σκοτεινό στενό ο Τζακ ο Αντεροβγάλτης. Μήπως θέλετε την πόλη το πρωί κούκλα το βράδυ πανούκλα; Γιατί το μόνο που έχουμε δει μέχρι σήμερα να έχετε κάνει είναι να διατηρήσετε το όνομα Θλιβερούπολη και για να μην σας αδικώ, αυτό έπραξαν και οι προηγούμενοι δήμαρχοι
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..