Η ''συντήρηση-αναβάθμιση'' θα
κοστίσει στην Ελλάδα 100 εκατομ. δολ. το ένα, δηλ. 500 εκατομ.
συνολικά, γιά 5 παλιά αεροσκάφη. Η αγορά καινούργιων κόστιζε λιγότερα
από 50 εκατομ. (πενήντα εκατομ. δολ.) το ένα. (Δείτε το κόστος κάθε
καινούργιου αεροσκάφους στα ακόλουθα links: Υπουργείο 'Αμυνας ΗΠΑ- NAVY, εγκυκλοπαίδεια Wikipedia, τεχνικά και λοιπά χαραχτηριστικά, ανεξάρτητο Οργανισμό για αεροσκάφη). Η παραγωγή των αεροσκαφών αυτών ναυτικής συνεργασίας, σταμάτησε πριν...15 χρόνια.
Με τα ίδια χρήματα αναβάθμισης 5 ''παλιοσίδερων'', θα μπορούσαν να αγοραστούν δύο ολοκαίνουργα Ρ-8 υπερσύγχρονης τεχνολογίας.
Διαβάστε και το δημοσίευμα, με τα σχετικά έγγραφα της εφημερίδας ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ και βγάλτε συμπεράσματα γιά το σάπιο ελληνικό κράτος.
καινούργιου αεροσκάφους στα ακόλουθα links: Υπουργείο 'Αμυνας ΗΠΑ- NAVY, εγκυκλοπαίδεια Wikipedia, τεχνικά και λοιπά χαραχτηριστικά, ανεξάρτητο Οργανισμό για αεροσκάφη). Η παραγωγή των αεροσκαφών αυτών ναυτικής συνεργασίας, σταμάτησε πριν...15 χρόνια.
Με τα ίδια χρήματα αναβάθμισης 5 ''παλιοσίδερων'', θα μπορούσαν να αγοραστούν δύο ολοκαίνουργα Ρ-8 υπερσύγχρονης τεχνολογίας.
Διαβάστε και το δημοσίευμα, με τα σχετικά έγγραφα της εφημερίδας ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ και βγάλτε συμπεράσματα γιά το σάπιο ελληνικό κράτος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..