Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015

AΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ. ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΤΩΡΑ. Συνέντευξη του Αλέξη στο aoristies




Αoristies:Ευχαριστώ που μας δεχτήκατε κ. Πρωθυπουργέ και θα ήθελα να σας ρωτήσω πως αισθάνεσθε και εαν έχετε βάρος στην συνείδησής σας που φέρατε το τρίτο μνημόνιο στην χώρα μετά από άκαρπες διαπραγματεύσεις 5 μηνών. 

Τσίπρας:Η συνείδησή μου είναι πεντακάθαρη. Δεν την
έχω χρησιμοποιήσει ποτέ και ξέρετε γιατί; Η καθαρή συνείδηση είναι σαν το καθαρό χρυσάφι: όσο πιο καθαρή είναι, τόσο πιο υψηλή η τιμή πώλησης.

Αoristies:Συνεχίζετε βλέπω να μιλάτε με δημιουργικές ασάφειες.
 
Τσίπρας:Ο δρόμος δίχως τέλος, είναι ο μόνος που αξίζει να ταξιδέψεις.

Αoristies:Σας ονομάτισαν τον Έλληνα πρωθυπουργό με την μεγαλύτερη δύναμη στην Ευρώπη, ποια είναι όμως η δική σας αυτοκριτική; Εσείς τι απαντάτε;

Τσίπρας:Στην ηλικία μου ο Αλέξανδρος ήταν κοσμοκράτορας, ενώ εγώ δεν έχω κάνει τίποτα που ν’ αξίζει ακόμα εκτός βέβαια από το νέο μνημόνιο. 

Αoristies:Πως μπορείτε να συνεχίζεται να κυβερνάτε με μια τόσο διαιρεμένη κυβέρνηση και το λαό εξεγερμένο;
 
Τσίπρας:Όλη η τέχνη του να κυβερνάς είναι δυο κινήσεις: να παίρνεις και να τιμωρείς. Δεν συνδιαλέγεσαι.  Αν κάθεσαι και τσακώνεσαι κάθε μέρα, προσεύχεσαι στον διάβολο, λέω εγώ.

Αoristies:Τελικά οι τράπεζες θα ανοίξουν την Δευτέρα;
 
Τσίπρας:Είναι καλύτερο να σπαταλήσεις λεφτά σαν να μην υπάρχει αύριο παρά να σπαταλήσεις τη νύχτα σαν να μην υπάρχουν λεφτά.  Σπαταλήστε και κάτι θα κάνουμε.

Αoristies:Τι έχετε να πείτε για τα μπρος-πίσω των  Λαφαζάνη, Κωνσταντοπούλου και ιδίως του κ. Μιχελογιαννάκη; Τι θα του απαντούσατε;
 
Τσίπρας:Η φιλονικία εξομοιώνει τους ανόητους με τους σοφούς, και οι ανόητοι το ξέρουν αυτό. Αν ένας γάιδαρος σου γκαρίζει, δεν έχει νόημα να του γκαρίζεις κι εσύ. Πρέπει να σας εγκαταλείψω τώρα γιατί εκτός από τα μπατζάκια μας πήρε φωτιά και η χώρα. 

Αoristies: Σας ευχαριστούμε κ. Πρόεδρε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..