Πρόσφυγες από την Συρία
προσπαθούν να μετοικίσουν στην Ευρώπη και εισέρχονται στον Ελληνικό χώρο με
κάθε τρόπο. Λαθρομετανάστες από Νιγηρία, Σομαλία, και άλλες χώρες της Αφρικής,
Αφγανοί, Ιρανοί, Μπαγκλαντεζιανοί και
Πακιστανοί όμως εκμεταλλευόμενοι το
μεταναστευτικό ρεύμα εισβάλουν και αυτοί στην χώρα μας και παραμένουν μιας και αυτούς
δεν τους δέχονται οι εταίροι μας ευρωπαίοι.
Ποιος φταίει για αυτή την κατάσταση; Που βλέπουμε κάθε μέρα στις
ειδήσεις ή δια ζώσης κυκλοφορώντας στην Αθήνα; Σίγουρα όπως λέει και ο σοφός λαός μας που ποτέ δεν
πέφτει έξω από το κεφάλι βρωμάει το ψάρι.
Όλοι οι πρωθυπουργοί από τον Ανδρέα Παπανδρέου αρχής
γενομένης που είχε ενημερώσει ότι: «Εγώ απλώς προδρεύω» διατήρησαν την ίδια
στάση και ψήφισαν εν συνεχεία και τον νόμο περί μη ευθύνης υπουργών.
Παλιά τα
θαλάσσια σύνορα της Ελλάδας ήταν εξασφαλισμένα με τα πλοία-θηρία Ιέραξ Πάνθηρ, Αετός και Λέων που έκαναν ΞΙΦΙΑ την
δεκαετία του 70ηντα και πριν. Από τότε αγοράστηκαν εκατοντάδες σκάφη του
λιμενικού, η θαλάσσια οικονομική αστυνομία (ΘΟΑ) έγινε ΣΔΟΕ που διέθετε και
πλοία και εκατομμύρια των εκατομμυρίων ξοδεύτηκαν.
Γιατί όμως; Γιατί δεν αποτρέπονται αυτοί όλοι οι
λαθροεισβολείς με τέτοιο εξοπλισμό; Το βαλιτσάκι της ΕΥΠ μας έδωσε πληροφορίες μας
μέχρι και που κατουράγανε ποδοσφαιρικοί παράγοντες. Αυτές τις μέρες δε το θέμα
που παίζει σε όλον τον τύπο είναι τα μοντέλα στην Μύκονο. Κανένας από τους ιθύνοντες
δεν σκέφτηκε να παρακολουθήσει δουλεμπόρους, μεσάζοντες και λοιπούς; Ας δούμε λοιπόν μερικές εγκληματικές παραλείψεις
οι οποίες ξεπερνούν τα όρια νομιμότητας και δείχνουν ότι κάποιοι πρέπει να
λογοδοτήσουν στην δικαιοσύνη.
Πρώτη περίπτωση.
Πρώην υπουργός Ναυτιλίας κ. M. Βαρβιτσιώτης. Επί των ημερών του έγιναν 500 αποσπάσεις λιμενικών με αποτέλεσμα την μείωση των οργανικών θέσεων στα νησιά. Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε και τα ζούμε.
Πρώην υπουργός Ναυτιλίας κ. M. Βαρβιτσιώτης. Επί των ημερών του έγιναν 500 αποσπάσεις λιμενικών με αποτέλεσμα την μείωση των οργανικών θέσεων στα νησιά. Τα αποτελέσματα τα βλέπουμε και τα ζούμε.
Δεύτερη Περίπτωση.
Πως τα περισσότερα σκάφη του λιμενικού στα μέρη που δρουν δουλέμποροι είναι χαλασμένα και δεν επιχειρούν; Φταίνε οι μηχανές, οι μηχανικοί, δεν υπάρχουν ανταλλακτικά; Ή ή ή ή ο κακός τους ο καιρός; Πολλά έχουνε λεχθεί και πολλά έχουν αποδειχθεί.
Πως τα περισσότερα σκάφη του λιμενικού στα μέρη που δρουν δουλέμποροι είναι χαλασμένα και δεν επιχειρούν; Φταίνε οι μηχανές, οι μηχανικοί, δεν υπάρχουν ανταλλακτικά; Ή ή ή ή ο κακός τους ο καιρός; Πολλά έχουνε λεχθεί και πολλά έχουν αποδειχθεί.
Η Χρυσή Αυγή (ναι ναι αυτή που κλιμάκιό της πήγε στην Κω για να δει
από κοντά τι γίνεται με τους μετανάστες, αυτή που θέλει να μείνει η Ελλάδα στην
Ευρώπη και στο Ευρώ) δεν ακούσαμε να κάνει καμία δήλωση στα δύο θέματα που θίγει
το κείμενο μας. Εάν τους αδικούμε με χαρά περιμένουμε απάντηση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..