Σάββατο 11 Ιουνίου 2016

Θαύμα θαύμα χριστιανοί σαν του Σαούλ που έγινε Παύλος.


«Πράξεις 22/κβ: 6-9: «6 Καθώς πήγαινα και πλησίαζα την Δαμασκό, ξαφνικά κατά το μεσημέρι άστραψε γύρω μου ένα δυνατό φως από τον ουρανό. Έπεσα στην γη και άκουσα μία φωνή να μου λέει:"Σαούλ, Σαούλ γιατί με καταδιώκεις;" Εγώ απάντησα:"Ποιος είσαι, Κύριε;" Η φωνή μου είπε:"Εγώ είμαι ο Ιησούς ο Ναζωραίος που εσύ τον καταδιώκεις". Όσοι ήταν μαζί μου είδαν το φως και φοβήθηκαν δεν άκουσαν την φωνή εκείνου που μιλούσε.
Το ίδιο θαύμα συνέβη και με τον Γιώργο Τράγκα ο οποίος την Πέμπτη, έκανε ραδιοφωνική εκπομπή με τον Πάνο τον Καμμένο.
Ναι, ναι (πιστέψτε χριστιανοί)  ο Γιώργος Τράγκας ο υβριστής του
Πάνου Καμμένου πριν τις τελευταίες εκλογές ο άνθρωπος που από μικροφώνου τον έλουζε και τον έκραζε, συνομιλούσε μαζί του και έκαναν εκπομπή μαζί.
Βέβαια για να μην αδικούμε τον αδάμαντα της δημοσιογραφίας, την μεγάλη μορφή των ΜΜΕ, πρέπει να πούμε ότι έκανε σοβαρές ερωτήσεις στον αρχηγό τον ΑΝΕΛ και τον στρίμωξε σε πολλά σημεία.
Παραδείγματος χάριν όπως όταν είπε ότι ήταν φίλος με τον αείμνηστο πατέρα του Πάνου Καμμένου Ηλία και μεγάλωσε στα γόνατά του τον Πάνο.
Τον ρώτησε εάν συνεχίζει το υποβρύχιο ψάρεμα. Το που έμαθε να μαγειρεύει τόσο ωραία και λοιπά και λοιπά. Μετά το πέρας της εκπομπής το σταθμαρχείο της CIA στην Αθήνα απαιτούσε αποκλειστικές συνεντεύξεις με τον Τράγκα το ίδιο και οι Γερμανοί που ερίζουν.
Την επομένη μέρα όμως μας έπεισε με την συμπεριφορά του ότι η οβιδιακή μεταμόρφωσή του είχε ολοκληρωθεί, όταν καλεσμένος του στην ραδιοφωνική του εκπομπή ήταν ο Γραμματέας του Υπουργείο Τουρισμού . Και αυτόν τον στρίμωξε αφού ακούσαμε πόσο επιτυχημένος είναι, τα προσδοκώμενα οφέλη ερωτήσεις καίριες τύπου "Δεν περνάς Κυρά-Μαρία δεν περνάς." 
Οι κακεντρεχείς είπαν ότι ο Τράγκας εγινε Φράγκας αλλά εγώ λέω Όχι εξακολουθώ να πιστεύω στα θαύματα..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..