Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

Φωτιά φωτιές!! Φωτιά στα μπατζάκια μας!!




 Καίγεται σήμερα η Κύπρος, περιμένουμε και τον επόμενο καύσωνα να καεί και η Ελλάδα. Το θέμα είναι ότι ενώ ξέρουμε ότι έχουμε πρόβλημα κοιτάζουμε τον ουρανό και παρακαλάμε κάποιοι να βρέξει και κάποιοι να κάψει να μαζέψουμε και
κάνα οικοπεδάκι, να βρούμε ένα καλό παιδί να μας το βάλει το δάσος εντός σχεδίου να εξασφαλίσουμε και γυναίκες και παιδιά και όλα τα μπάσταρδα του Game of  Thrones . Συγγνώμη επαρεκτράπην.
Έτυχα να βρεθώ και γω στην Τενερίφη στα Κανάρια Νησιά (ντάξει καλό παιδί εγώ, κάνω και τις βόλτες μου). Εκεί που λέτε έχουν το δεύτερο μεγαλύτερο ηφαίστειο στο κόσμο, το Τέιδε. Σταχτή και μπούρμπερι το κάνει το νησί. Εκεί κάτω από το Τέιδε και γύρω-γύρω στο νησί έχει ένα περίεργο πεύκο. Το Pino Canario. Το πεύκο αυτό το έχουν και στα άλλα νησιά (εκτός από την Φουερτεβεντούρα που είναι μόνο παραλία). Το πεύκο αυτό αντί για δύο έχει τρεις βελόνες και το καλύτερο, δεν καίγεται!  Δεν παίρνει φωτιά. Τίποτα! Αναγεννάται. Οι επικόρμιες παραφυάδες το προστατεύουν από την καταστροφή.  Και μην μου πείτε μπούρδες ότι εδώ δεν θα κάνει γιατί τάχα μου τάχα μου είναι αλλιώς το κλίμα της Τενερίφης. Βλακείες θα σας πω, γιατί είναι ίδιο με το κλίμα της Πελοποννήσου και της Κρήτης. Βάλτε Πίνο Κανάριο να σωθούμε! Αλλά πως θα ταΐσουμε τα καημένα τα παιδιά των κομματόσκυλων κάθε τύπου;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..