Παρασκευή 22 Ιουλίου 2016

Είπε:Για την Ελλάδα



Η Ελλάδα είναι ωραία ως σκηνικό, αλλά όχι ως παράσταση.
   Αθήνα:   Απαίσιο σκηνικό, ωραία φωτισμένο.
  Αν  στην  Ελλάδα  εφαρμοστούν  οι νόμοι, θα πάψει να υπάρχει.
  Η  Ελλάδα  δεν  είναι ούτε  ανατολή,  ούτε  δύση,  γι’  αυτό  είναι υπό διωγμό.
– Στην Ελλάδα υπάρχει βρωμιά και ακαταστασία  που  δεν  υπάρχει  στο  εξωτερικό
κι αυτό αρέσει στους ξένους.
  Η  Ελλάδα  σπάνια  βγάζει  μεγάλους  καλλιτέχνες,  γιατί  δεν
  μπορεί  να  τους συντηρήσει.
– Στην Ελλάδα ποτέ δεν σου συγχωρούν την επιτυχία.
  Οι  Έλληνες  ξέρουν  να  ανακαλύπτουν το ωραίο και να το γκρεμίζουν.
  Οι  Έλληνες  κονταίνουν  τον  άλλον  για να ψηλώσουν.
– Ο Έλληνας θέλει να μπει από το παράθυρο.
  Στην  Ελλάδα  είναι  πιο  εύκολο  να  κλέψεις από το να χαρίσεις.
– Οι Έλληνες δεν μπορούν να ζήσουν με την αλήθεια, γι’ αυτό ζουν με παραμύθια.
  Ελληνικό  είναι  ό,τι απαγορεύει  η Αστυνομία.
   Δεν   έχω   καμιά σχέση  με  τα  κόμματα. Ουδέποτε  ανήκα  πουθενά, διότι είμαι κι εγώ
άπιαστος όπως η Ελληνικότητα.
  Κανένας  στην  Ελλάδα  δεν  ασκεί  το επάγγελμα του.
  Στη  ζωή  μου  με  υποστήριξε  μόνο  η δουλειά μου.
  Αν  δεν  ευχαριστιέσαι  με  τη  δουλειά σου είναι δυστυχία και αρρώστια. Αν είναι
παρηγοριά,  πάει  καλά.  Ειδάλλως  είναι φρίκη.
– Ό,τι έρχεται νωρίς, φεύγει και νωρίς.
   Δε   ζήλεψα   ποτέ   στη   ζωή   μου.
Επιθυμίες  είχα  που  προσπάθησα  πολύ  να τις πραγματοποιήσω.
  Όσο  πιο  ψηλά  ανεβαίνεις,  τόσο  πιο μετριόφρων πρέπει να γίνεσαι.
– Στην τέχνη πρέπει να υπάρχει ισορροπία τεχνικής και αυθορμητισμού.
Γιάννης Τσαρούχης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..