Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017

Συγκρίσεις πολιτικών

Παραιτήθηκε ο Γάλλος υπ. Εσωτερικών που προσέλαβε τις κόρες του στο κοινοβούλιο

O υπουργός Εσωτερικών της Γαλλίας Μπρινό Λε Ρου, που βρίσκεται στο στόχαστρο μιας προκαταρκτικής έρευνας για την πρόσληψη των δύο του ανήλικων κορών ως κοινοβουλευτικές βοηθούς του, παραιτήθηκε.

Εδώ στην Ελλάδα έγραφε το ΒΗΜΑ για τον Πολύδωρα  πρίν μερικά χρόνια: Πολύδωρας: «Δεν μετανιώνω για τον διορισμό της κόρης μου»
Αιχμές ακόμη και κατά βουλευτών της ΝΔ από τον πρώην πρόεδρο
της Βουλής

Με βολές κατά πάντων επανακάμπτει ο πρώην Πρόεδρος της Βουλής κ. Β. Πολύδωρας με αφορμή τις επικρίσεις που δέχθηκε όταν αποκαλύφθηκε ότι διόρισε στο μικρό διάστημα που κατείχε αυτό το αξίωμα ως μετακλητή υπάλληλο στο γραφείο του στην Βουλή την θυγατέρα του, Μαργαρίτα.


Και προσθέτει: «Δεν παριστάνω τον Αγαμέμνονα, ούτε διανοούμαι να θυσιάσω τη Μαργαρίτα μου. Δεν έκανα τίποτα παράνομο και τίποτα ανήθικο. Δεν θυσιάζω την άξια συνεργάτιδά μου. Δεν γίνομαι "θυσιαστής" της θυγατέρας μου για οποιουσδήποτε λόγους. Μάλιστα για έναν απόπλου αμφίβολο ούτως ή άλλως. Για να δείξω έμπρακτη μετάνοια για το κακό που δεν έκανα; Ή για να ενοχοποιήσω αδίκως την Μαργαρίτα μου που ποτέ και κανέναν δεν προκάλεσε παρά μόνο τους ασπάλακες των καταγωγίων και τούτο γιατί είναι κόρη μου;

Αλλά και προπαντός δεν τη θυσιάζω, γιατί "έφτυσα αίμα" για να αναθρέψω τα παιδιά μου. Και δεν έχω στον κώδικά μου εγώ την οικογένεια και τα παιδιά μου σαν κάτι το θεωρητικό και κοσμικό. Την έχω σαν θρησκεία. Σαν κάτι ιερό. Και ακόμη, γιατί δεν επιτρέπω στον εαυτό μου να υποκύψει στις επιταγές-προσταγές των φαύλων υποκριτών και κηνσόρων. Δεν θα ήταν μόνον ήττα. Θα ήταν παραίτηση και παράδοση στους άτιμους για να σώσω… την τιμή μου. Κάτι σαν εκούσιος βιασμός. Όχι!».

Και καταλήγει ο πρώην Πρόεδρος της Βουλής με έναν στίχο:

«Υπάρχει και ένας στίχος που με εμπνέει και με καθοδηγεί:

Όσο είν’ ο κλέφτης ζωντανός Τούρκο δεν προσκυνάει.

Κι αν πέσει το κεφάλι του δεν μπαίνει σε ταγάρι.

Το παίρνουν οι σταυραετοί να θρέψουν τα παιδιά τους,

να κάνουν πήχες τα φτερά και σπιθαμές το νύχι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..