Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

Οι Έλληνες πολιτικοί είναι μαριονέτες, το λέω με κεφαλαία γράμματα

Ο Γ Βαλτινός σχολίαντας την υφιστάμενη πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα είπε: «Κακά τα ψέματα οι Έλληνες πολιτικοί είναι μαριονέτες, το λέω με κεφαλαία γράμματα. Όποιος πιστέψει ότι θα έρθει ένας
Τσίπρας ο οποίος θα βγάλει την γραβάτα και θα αρχίσει να λέει ψέματα και ότι αυτό το "τέρας" είναι αριστερά, κάνει λάθος. Αυτό είναι η αριστερά που βάζουμε μπροστά για να τους πούμε ορίστε δείτε τι είναι και η αριστερά για να τελειώνουμε με αυτή. Νομίζω το καταφέρανε εν μέρει, πάλι το σύστημα νίκησε, γιατί ανέβασε την αριστερά πάνω σε μια πολύ δύσκολη περίοδο, όταν οι προηγούμενες κυβερνήσεις είχανε κάνει την καταστροφική τους πορεία και αφήσανε την χώρα ανοχύρωτη. Πάρα πολλοί νομίζουν λέγοντάς τα αυτά ότι είμαι δεξιός ή ότι είμαι ΠΑΣΟΚ- δεν είμαι καθόλου από όλα αυτά. Εγώ είμαι ένας καλλιτέχνης που οφείλει να έχει μια κριτική στάση απέναντι στην κυβέρνηση, να είναι κοντά στον κόσμο και στον λαό που υποφέρει γιατί για αυτούς ανεβάζω έργα.


Όλο αυτό έχει παρεξηγηθεί. Πουθενά δεν είπα ότι ψήφισα ΣΥΡΙΖΑ αντίθετα μπορεί να ανατρέξει κανείς στις συνεντεύξεις μου και να δει ότι ήμουνα εντελώς αντίθετος και στα ναι και στα όχι και όλα αυτά. Δυστυχώς οι Έλληνες βγάζουν πολύ εύκολα συμπεράσματα. Ο καλλιτέχνης οφείλει να έχει μια στάση απέναντι στην εξουσία. Η κυβέρνηση που θα έρθει δεν μπορεί να σώσει πολλά πράγματα, είναι θέμα χειρισμού».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..