Στο Δελτίο Αποστολής των Διυλιστηρίων, το «Αγία Ζώνη ΙΙ»
φόρτωσε από τον προβλήτα των ΕΛΠΕ στην Ελευσίνα, 1.746τόνους μαζούτ και 172,
τόνους Diesel Marin. Ποιος ήταν ο παραλήπτης του φορτίου; Τα ΕΛΠΕ γνωρίζουν,
γιατί το όνομα των
αποδεκτών αναγράφεται στο Δελτίο Αποστολής προκειμένου να
παρακολουθείται η διάθεση ναυτιλιακών καυσίμων που είναι αφορολόγητα και να
αποκλεισθεί η περίπτωση λαθρεμπορίας. Το Υπουργείο Ναυτιλίας, γνωρίζει επίσης
αν το συνολικό φορτίο ήταν ασφαλισμένο από τους παραλήπτες ή από τον ίδιο τον
πλοιοκτήτη Θεόδωρο Κουντούρη, καθώς οι λεπτομέρειες αυτές αναφέρονται στο
σχετικό ναυλοσύμφωνο.
Το ύψος του ποσού που θα καταβληθεί από τους ασφαλιστές στον
πλοιοκτήτη ή τους αποδέκτες του φορτίου σε περίπτωση ατυχήματος είναι βάση
εγγράφων αλλά ποιών εγγράφων και τι να πιστέψουμε: Το υπουργείο αναφέρει ότι το
πλοίο ήταν έμφορτο με 2.200 τόνους fuel oil και 370 τόνους marine gas oil.
Τι να πιστέψει κανείς την ποσότητα των ΕΛΠΕ ή την ποσότητα
του Υπουργείου αυτό μου θυμίζει τα λόγια του
ακτιβιστή Craig Murray που λέει: Ένας πρακτικός κανόνας: αν η κυβέρνηση θέλει
να το μάθεις, πιθανότατα δεν είναι αλήθεια.
Ένα είναι βέβαιο οι ανακριτικές αρχές θα πράξουν το καθήκον τους,
στις αίθουσες των δικαστηρίων θα δοθούν
μάχες ας ελπίσουμε όχι πολύχρονες
σαν της Χρυσής Αυγής ή σαν την δίκη του μεγαλο- εφοπλιστή που αθωώθηκε για την
λαθρεμπορία καυσίμωνγιατί δικάστηκε με 12ετή καθυστέρηση. Ας ελπίσουμε να μην
επιβεβαιωθεί ότι μεταξύ της δικαιοσύνης
και της απονομής δικαιοσύνης υπάρχει ένας ολόκληρος κόσμος που τις χωρίζει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..