Οι παραλήψεις σε αυτή την τεράστια οικολογική καταστροφή ξεκινούν από το πλήρωμα, δύο άτομα βάρδια αντί για τέσσερα που ορίζει το πρωτόκολλο. Στην μηχανή πρέπει να υπάρχουν δύο άτομα: Ένας λαδάς για να τσεκάρει την ηλεκτρομηχανή και άλλα βοηθητικά μηχανήματα και για τυχόν διαρροές και ένας αξιωματικός ο οποίος επιβλέπει το καλώς έχειν και επιβλέπει τον λαδά. Μετά στη γέφυρα του πλοίου πρέπει να βρίσκονται ένας αξιωματικός γέφυρας και ένας ναύτης. Στο Αγία Ζώνη υπήρχαν μόνο ένας ναύτης και ένα μηχανοδηγός. Στην συνέχεια δύο μέρες μετά δεν έχουμε μάθει το ακριβές φορτίο του πλοίου και την ποσότητα αυτού αν και περισυνέλεξαν ζώντες τους επιβαίνοντες. Ένας ναυτικός έμπειρος θα μπορούσαμε να τον ονομάσουμε και κακόπιστο με τόσα που έχουν δει τα μάτια του θα μπορούσε να πει: "Ρε μήπως το βουλιάξαν το ρημάδι;"
Το πλοίο θα το αποζημιώσει η ασφαλιστική, τα καύσιμα άντε να κόστιζαν 300.000-400.000 ευρώ (ή ήταν slops;), εδώ για την απολύμανση θα δοθούν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, ήδη περιφεριάρχες, δημάρχοι και πατατρεχάμενοι άρχισαν τις συσκέψεις. Φαντάσου πόσο θα μας χρεώσουν!
Έρευνες πραγματοποιεί το λιμενικό άλλα δεν έχουμε μάθει τίποτα μέχρι σήμερα.
Το πλοίο θα το αποζημιώσει η ασφαλιστική, τα καύσιμα άντε να κόστιζαν 300.000-400.000 ευρώ (ή ήταν slops;), εδώ για την απολύμανση θα δοθούν δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, ήδη περιφεριάρχες, δημάρχοι και πατατρεχάμενοι άρχισαν τις συσκέψεις. Φαντάσου πόσο θα μας χρεώσουν!
Έρευνες πραγματοποιεί το λιμενικό άλλα δεν έχουμε μάθει τίποτα μέχρι σήμερα.
Έρευνες πραγματοποιούσε και το 1977 όπου η ρύπανση με μαζούτ είχε πνίξει μέχρι και την Αίγινα, καλά δεν μιλάμε για την Σαλαμίνα και το Σούνιο που καθαρίζανε με κουβάδες τις ακτές και δεν βρέθηκε ποτέ ο υπαίτιος από το λιμενικό αλλά μετά από χρόνια στην Ακτή Μιαούλη μάθαμε την πραγματική αιτία. Το δεξαμενόπλοιο Στέλιος 2, 80.000 τόνων είχε δέσει την Κυνόσουρα για επισκευές. Από την Ρουμανία ερχόμενο προς Πειραιά ξέπλυναν τα αμπάρια από μαζούτ και τα απόβλητα, 2.500 τόνους slots έπρεπε να δοθούν σε άλλο δεξαμενόπλοιο για να αρχίσουν οι επισκευές ηλεκτροσυγκόλλησης, και ενώ προσάραξε δίπλα τους μικρότερο δεξαμενόπλοιο για να παραλάβει το φορτίο άνοιξαν την βάνα του overboard αντί για την cargo line και κατέληξαν και οι 2.500 τόνοι στην θάλασσα. Την επαύριο και ενώ η θάλασσα του Περάματος ήταν μία μαύρη κηλίδα, το λιμενικό κατά την μία η ώρα ανέβηκε στο Στέλιος 2 και αντί να κάνει έρευνες, πήγε και μάζεψε δείγμα από τα νερά της μηχανής (σεντίνες) για να διαπιστώσουν εάν έχουν την ίδια χημική σύσταση τα σεντινόνερα με την ρύπανση. Πήραν δηλαδή δείγμα από την μηχανή και όχι από το φορτίο (σαΐνια τύφλα να έχει το coast guard). Ακόμα ψάχνουν τους υπεύθυνους της ρύπανσης.
Γνώμη μου: Εάν αρθρογραφούσαν ο Κόμμης και ο αείμνηστος Α. Αναγνώστου κάτι θα είχαμε μάθει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..