συλλέγει τεράστιους όγκους δεδομένων από διάφορες πηγές – μεταξύ αυτών, δικές του δημοσκοπήσεις, social media και πλατφόρμες όπως το Facebook που, με τη συνδρομή της Συμπεριφορικής Επιστήμης, στήνει το ψυχολογικό προφίλ των χρηστών, προβλέποντας και επηρεάζοντας τις επιλογές τους. Όπως καταγγέλλει o Κρις Γουάιλι, πρώην εργαζόμενος, η Cambridge Analytica συνέλεξε και επεξεργάστηκε τα δεδομένα 50 εκατομμυρίων χρηστών του Facebook εν αγνοία τους. Εκμαίευε, χωρίς τη συγκατάθεσή τους, πληροφορίες σχετικά με τους φίλους, τα likes, την κατοικία, τις επιλογές και, στη συνέχεια, βάσει του «ψυχογραφήματος, τους «σφυροκοπούσε» με συγκεκριμένες πολιτικές διαφημίσεις. Συμμετέχοντας στο φαινομενικά «αθώο» αυτό κουίζ, οι χρήστες δεν «πουλούσαν» εν αγνοία μόνο τα δικά τους δεδομένα αλλά κι εκείνα των διαδικτυακών φίλων τους.
Πηγή: cnn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..