Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2018

Προσοχήηηηη!..Ξυπνάτε! Το δίκτυο Μαρινόπουλος ξανάρχεται!...

Ο Μαρινόπουλος (το "δίκτυο" για την ακρίβεια) ξανάαααρχεται για να κάνει τους Ελληνες και πάλι ευτυχισμένους...
Αυτή τη φορά ξανάρχεται καβάλα στους
  Σκλαβενίτηδες, τους οποίους έκανε ευτυχισμένους με την γνωστή "απορρόφηση", εκείνοι έκαναν τους Μαρινόπουλους ευτυχισμένους με την γνωστή "διάσωση" και όλοι μαζί έκαναν δυστυχισμένους εκείνους στους οποίους κούρεψαν τις οφειλές...

Σε αυτή τη νέα "δόση" ευτυχίας που ετοιμάζουν, όπως πάντα το παρόν δίνουν τα "συστήματα". Δηλαδή εν προκειμένω τα "συστημικά"ΜΜΕ, τα οποία είναι σοβαρά και έγκυρα...
Ας δούμε τα πράγματα απο την αρχή με στοιχεία και γεγονότα:
1.Εν αρχή ην ο λόγος.
Εν προκειμένω τα ΜΜΕ.
Οι Σκλαβενίτηδες εδώ και χρόνια λένε ότι δεν μετέχουν σε διαφημιστικά προγράμματα για λόγους αρχής και διάφορα συναφή.
Οταν (ουσιαστικά) τους χάρισαν τον Ομιλο Μαρινόπουλων και επειδή έγιναν τέρας της αγοράς είπαν ότι πρέπει να διατεθούν και διαφημιστικά κονδύλια.
Η αλήθεια είναι ότι δεν καταλάβαμε με το φτωχό μας μυαλό γιατί έπρεπε να γίνει αυτό, αλλά υποθέσαμε ότι για να φαίνεται και να υπάρχει ανταγωνισμός με Βασιλόπουλους, Μαιμαρκετάδες, Μασούτηδες κλπ. 
Να μην ξοδεύουν μόνο εκείνοι και τούτοι που έγιναν και μέγα τέρας (σε αριθμό καταστημάτων εννοούμε) να μην ξοδεύουν.

Παλαιότερα και ακόμα και σήμερα οι διαφημιστικές καμπάνιες γίνονταν με τον γνωστό στο ευρύ κοινό τρόπο.
Διαφήμιση.
Τα τελευταία χρόνια πλείστοι όσοι δημοσιογράφοι μεταβλήθηκαν σε πλασιέ και τους ακούει ή βλέπει κανείς στα γνωστά και, κατά τη γνώμη μας αισχρά, διαφημιστικά του στύλ "Μαζί μας είναι η θαλασιτέ", "Μαζί μας είναι οι ελιές θρούμπες", Μαζί μας είναι η αυτοκινητοβιομηχανία Τρέξμαν" , κλπ τα οποία ακολουθούνται απο περιγραφή που κάνει ο δημοσιογράφος σαν να υιοθετεί πλήρως τα όσα υποστηρίζει ο παραγωγός του προιόντος.
Ποιά σχέση έχουν αυτά με το θέμα μας;

Πριν μερικά χρόνια βλέπαμε σε ένα ΜΜΕ να μπαίνουν απο πλαίνές πόρτες κάποιοι ελεεινοί τύποι και με συνοπτικές διαδικασίες κλείσαμε την πόρτα πίσω μας, αφού σύραμε τα εξ αμάξης σε μερικούς απο δαύτους και ιδιαίτερα σε κάποιον, που παρουσίασε ως Θεό και Αναμορφωτή της Υγείας στην Ελλάδα κάποιον άγνωστο τότε σε μας, πασίγνωστο σήμερα με το όνομα Κωνσταντίνος Φρουζής.
Ολως τυχαίως όταν τα σύραμε αυτά νάτος και ένας υπουργός της τότε κυβέρνησης να κάνει "περατζάδα" για να δείξει την σοβαρότητα του θέματος...
Τη συνέχεια την ξέρουμε όλοι και θα μείνουμε με το στόμα ανοιχτό με όσα θα ακολουθήσουν...
Πέρασαν τα χρόνια.και ζήσαμε το δράμα "ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ-ΛΙΣΤΑ ΛΑΓΚΑΡΝΤ-ΔΙΑΣΩΣΗ-ΛΗΣΤΕΙΑ"ΚΟΥΡΕΜΑ" ΠΙΣΤΩΤΩΝ"
Το δράμα, όμως, δεν είχε ξεκινήσει απο την αρχή μελοδραματικά.
Πάλι ΜΜΕ είχαν αναλάβει να μας ενημερώσουν, κατά το γνωστό προαναφερόμενο τρόπο ότι η Ελλάδα θα δει μέρες μεγάλης ευτυχίας και οι παραγωγοί και καταναλωτές επίσης, διότι κάπου 6 χιλιόμετρα έξω απο το Παρίσι ένας Γάλος με το όνομα Λουμέρ είχε ανέβει σε ένα κτήριο, κάτι σαν τον Μωυσή στο Όρος και εκεί παρουσιάστηκε στο μυαλό του η σωτηρία.
Θα έρχονταν στην Ελλάδα και θα ξεδίπλωναν ένα σχέδιο με την ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ -ΚΑΡΦΟΥΡ προς όφελος της ελληνικής οικονομίας, των ελλήνων παραγωγών και των ελλήνων καταναλωτών.
Ολοι θα γίνονταν ευτυχισμένοι.
Έγραφαν σχετικά τα ΜΜΕ και  τότε: πολλά...

Την συνέχεια την γνωρίζουμε...Οι Μαρινόπουλοι δίνουν τα ρέστα τους ανενόχλητοι στη λίστα Λαγκάρντ, διασώθηκαν, αφού εγκληματικά κουρεύτηκαν τα χρέη τους, και ενώ έπρεπε, όπως θα γινόταν σ τις ΗΠΑ, να σαπίσουν στη φυλακή (π.χ ΕΝΡΟΝ κ.α) είναι ...καβάλα σε άσπρα και μαύρα άλογα στα πέρατα του κόσμου γλεντοκοπώντας...
Και αίφνης η σοβαρή ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ έχει ένα ρεπορτάζ, τάλε-κουάλε σαν εκείνο στο Παρίσι πριν χρόνια.
Γράφει μεταξύ άλλων στο καταφανώς διαφημιστικό ρεπορτάζ, για το οποίο εικάζουμε ότι τηρήθηκαν κανόνες διαφήμισης και όχι ειδησεογραφίας.
Αν τηρήθηκαν κανόνες δημοσιογραφίας τόσο το χειρότερο, κρινόμενο από το τελικό αποτέλεσμα.

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
2/10/2018:  

"Ανοιγμα σε μικρούς παραγωγούς από τον Ομιλο Σκλαβενίτη Εμφαση στα νωπά προϊόντα καθώς και στα προϊόντα μικρών Ελλήνων παραγωγών αναμένεται να δώσει το επόμενο διάστημα η κορυφαία (SIC) αλυσίδα σουπερ μάρκετ Σκλαβενίτης. Όχημα θα αποτελέσουν τα μικρά καταστήματα του δικτύου της πρώην "Μαρινόπουλος"..."
Και πάει λέγοντας για την καλή κληρονομιά της Μαρινόπουλος στις γειτονιές μας με τα μικρά καταστήματα που έφτιαξε μαζίμε εκείνον τον ωραίο τον Γάλλο τον Λουμπέρ που είχε δει το όραμα στο Παρίσι και μας το παρουσίασαν Ελληνικά ΜΜΕ το 2013...
Τότε έγραφαν 
Ηταν χειμώνας του 2011. Περίπου 6 χιλιόμετρα βορειοδυτικά από το κέντρο του Παρισιού στον πάνω όροφο των κεντρικών γραφείων της Καρφουρ ένα στέλεχος της διοίκησης υπέβαλε έκθεση "ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ" (Χωρίς το "γαμώτο")
Και έγραφε ότι η ΚΑΡΦΟΥΡ πρέπει να περιορίσει τον ελληνικό κίνδυνο...

Και δώσ του υποσχέσεις με σύνθημα "αγκαλιάζουμε τα ελληνικά προϊόντα, στηρίζουμε την ντόπια παραγωγή, κάνουμε πράξη την αλληλεγγύη μεταξύ των Ελλήνων και προωθούμε με την κορυφαία αλυσίδα μας τα προϊόντα των Ελλήνων παραγωγών από όλη την Ελλάδα...Ο 'Ομιλος θα αποδείξει έμπρακτα  ότι υποστηρίζει τα τοπικά προϊόντα...Και δώστου ύμνους για τους Μαρινόπουλος σε ατομικό επίπεδο...
Σήμερα ξέρουμε ότι οι Μαρινόπουλοι έριξαν το μεγαλύτερο κανόνι και έμειναν ανενόχλητοι και στη λίστα Λαγκάρντ και μετά το εγκληματικό κούρεμα...
Ξέρουμε ότι η Ελληνική Δικαιοσύνη έβγαλε μια  απόφαση να δωθούν κάποια εκατομμύρια σε εργαζόμενους των θυμάτων της ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ και αυτά δεν έχουν δοθεί ακόμα...

Και τώρα διαβάζουμε ότι το "δίκτυο της Μαρινόπουλος" θα "τρέξει" για το καλό των παραγωγών και τον καταναλωτών...
Ξυπνάτε !
Να προλάβετε να ωφεληθείτε από τη νέα δόση ευτυχίας...

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..