Την περιπέτεια της διακοπής ρεύματος στο σπίτι τους, έζησε ζευγάρι σε χωριό του νομού Ροδόπης. Το ρεύμα διακόπηκε, ενώ η οφειλή της τάξης των 1.208,85 ευρώ είχε υπαχθεί
σε ρύθμιση. Η περιπέτειά τους ξεκίνησε το πρωί της Τετάρτης 14 Νοεμβρίου όταν στο σπίτι τους βρέθηκε τεχνικός της ΔΕΗ και τους ανακοίνωσε ότι είχε λάβει εντολή διακοπής της ηλεκτροδότησης.
Οι ένοικοι του σπιτιού ενημέρωσαν τον τεχνικό ότι προχώρησαν σε ρύθμιση της οφειλής τους και μάλιστα ήδη είχαν πληρώσει την προκαταβολή των 350 ευρώ, πρώτη δόση της 10μηνης ρύθμισης. Εκείνος όμως είχε την εντολή διακοπής στα χέρια του και προχώρησε, χωρίς να δώσει τον απαραίτητο χρόνο στους ενοίκους να αντιδράσουν. Άμεσα εκκίνησε μία διαδικασία επικοινωνίας των ενοίκων με το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ, αλλά καθώς δεν υπήρχε συνεννόηση, το ζευγάρι έσπευσε στο τοπικό υποκατάστημα της ΔΕΗ. Το σπίτι τους είχε μείνει χωρίς ρεύμα και οι ίδιοι ανησυχούσαν ότι η επανασύνδεση θα αργούσε.
Ευτυχώς κινήθηκαν γρήγορα και κατάφεραν να λύσουν το πρόβλημά τους. Στο υποκατάστημα της ΔΕΗ τους ζητήθηκε να πληρώσουν το τέλος επανασύνδεσης των 25 ευρώ, με τους ίδιους να αντιδρούν εύλογα. Έδειξαν τη ρύθμιση της οφειλής τους και την πληρωμή της πρώτης δόσης και τελικά μετά από την παρέμβαση αρμοδίων της επιχείρησης έγινε γνωστό ότι το σύστημα δεν είχε ενημερωθεί για τη ρύθμιση και είχε εκδοθεί η εντολή ηλεκτροδότησης.
Μετά από τρέξιμο, ταλαιπωρία και αγανάκτηση, το ρεύμα επανήλθε στο σπίτι τους τις μεσημβρινές ώρες της Τετάρτης 14 Νοεμβρίου. Καταγγέλλοντας στον "Χ" την περιπέτειά τους οι συμπολίτες μας θέλησαν να καταδείξουν την αναλγησία ενός συστήματος που δίνει εντολές, χωρίς όμως να δίνει τον απαραίτητο χρόνο για να διαπιστωθεί αν πρόκειται για λάθος. Και στην περίπτωσή τους έγινε λάθος, μας λένε.
Πηγή
σε ρύθμιση. Η περιπέτειά τους ξεκίνησε το πρωί της Τετάρτης 14 Νοεμβρίου όταν στο σπίτι τους βρέθηκε τεχνικός της ΔΕΗ και τους ανακοίνωσε ότι είχε λάβει εντολή διακοπής της ηλεκτροδότησης.
Οι ένοικοι του σπιτιού ενημέρωσαν τον τεχνικό ότι προχώρησαν σε ρύθμιση της οφειλής τους και μάλιστα ήδη είχαν πληρώσει την προκαταβολή των 350 ευρώ, πρώτη δόση της 10μηνης ρύθμισης. Εκείνος όμως είχε την εντολή διακοπής στα χέρια του και προχώρησε, χωρίς να δώσει τον απαραίτητο χρόνο στους ενοίκους να αντιδράσουν. Άμεσα εκκίνησε μία διαδικασία επικοινωνίας των ενοίκων με το τηλεφωνικό κέντρο της ΔΕΗ, αλλά καθώς δεν υπήρχε συνεννόηση, το ζευγάρι έσπευσε στο τοπικό υποκατάστημα της ΔΕΗ. Το σπίτι τους είχε μείνει χωρίς ρεύμα και οι ίδιοι ανησυχούσαν ότι η επανασύνδεση θα αργούσε.
Ευτυχώς κινήθηκαν γρήγορα και κατάφεραν να λύσουν το πρόβλημά τους. Στο υποκατάστημα της ΔΕΗ τους ζητήθηκε να πληρώσουν το τέλος επανασύνδεσης των 25 ευρώ, με τους ίδιους να αντιδρούν εύλογα. Έδειξαν τη ρύθμιση της οφειλής τους και την πληρωμή της πρώτης δόσης και τελικά μετά από την παρέμβαση αρμοδίων της επιχείρησης έγινε γνωστό ότι το σύστημα δεν είχε ενημερωθεί για τη ρύθμιση και είχε εκδοθεί η εντολή ηλεκτροδότησης.
Μετά από τρέξιμο, ταλαιπωρία και αγανάκτηση, το ρεύμα επανήλθε στο σπίτι τους τις μεσημβρινές ώρες της Τετάρτης 14 Νοεμβρίου. Καταγγέλλοντας στον "Χ" την περιπέτειά τους οι συμπολίτες μας θέλησαν να καταδείξουν την αναλγησία ενός συστήματος που δίνει εντολές, χωρίς όμως να δίνει τον απαραίτητο χρόνο για να διαπιστωθεί αν πρόκειται για λάθος. Και στην περίπτωσή τους έγινε λάθος, μας λένε.
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..