Τετάρτη 14 Αυγούστου 2019

Κεχαγιά μου.

Κεχαγιά μου, σου ζητώ ταπεινά συγγνώμη για τους συμπολίτες μου, που σε βρίζουν μέρα νύχτα για αυτά που τραβούν και για αυτά που θα περάσουν μετά τις αποφάσεις σου (εάν κατάλαβα καλά γιατί δεν είμαι και έξυπνος ένας μπουνταλάς είμαι ).Αλλά που να
καταλάβουν οι άπιστοι και το λέω αυτό γιατί δεν βλέπουν το μεγαλείο σου και δεν αντιλαμβάνονται ότι το μέτρα για τις προσλήψεις των δημοσίων υπαλλήλων δεν ισχύει και για τις προσλήψεις των κληρικών,και αστυνομικών που εκεί είναι και το μυστικό σου και το μεγαλείο σου, κανένας δεν θα πηγαίνει δαρμένος αδιάβαστος όλοι θα μετανοούν θα λένε τις αμαρτίες τους και θα αρχίζουν το μεγάλο μεταθανάτιο ταξίδι τους. Αφού παπάδες θα υπάρχουν γιατροί δεν θα υπάρχουν αλλά και τι να τους κάνουμε; Ματαιότης ματαιοτήτων δεν λέει ο εκκλησιαστής ή τι να κερδίσει κάποιος και να απολέσει την ψύχη του? και Εσύ Κεχαγιά μου και όλη η κυβέρνηση για τις ψυχές μας τις αμαρτωλές σκέπτεστε. Άκουσα, Πασά μου, ότι έχεις κατά νου να αναβιώσεις τα Κρεματόρια για να είσαι σύμφωνος με τα θέλω της Βαλιντέ ΜΕΡΚΕΛ, αλλά η γνώμη μου είναι ότι ο Καιάδας ταιριάζει και θα τον αποδεχτούν καλύτερα οι γκιαούρηδες, είναι και έθιμο ελληνικό ,και δεν θα γλυτώνει κανένας συνταξιούχος ούτε ταφές ούτε έξοδα! Σου εύχομαι, Πασά μου, μακροημέρευση! Χαλί να γίνω να με πατάς.
Ο πιστός σου Αχμέτ Ντιζέν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..