Ζούμε -πάλι- μοναδικές στιγμές στην Ομογένεια. Χάρη στην σκανδαλιάρα Αρχιεπισκοπή μας, που τυπκά εκπροσωπεί ποσοστό 16% του Ελληνισμού ΗΠΑ, όσα και τα μέλη των ενοριών της ανά τις ΗΠΑ.
Την εποχή αυτή, αρχές Ιουνίου 2020, τώρα που ''σφίξαν οι ζέστες'', αφού -στην φαντασία μας- λύθηκαν όλα τα προβλήματα, προέκυψε κόντρα μεταξύ αρχιεπίσκοπου Ελπιδοφόρου και μητροπολιτών, γιά το πως θα γίνεται η ''Θεία Κοινωνία''. Θα γίνεται με ''κοχλιάρια'' (κουταλάκια μεταλλικά), θα γίνεται με πετσέτα ή με
χαρτοπετσέτα;;; Θα χρησιμοποιείται ''λαβίδα'' ή όχι; Γιά... προφυλακτικά, δεν είπαν ακόμα τίποτα.
Τεράστιο θέμα, με τις εκκλησίες κλειστές εξαιτίας κορωνα-ιού. Και το ''ποίμνιο'' δεν μπορεί να κομηθεί από την ''αγωνία'' του γιά το πως θα ''κοινωνεί'', αν το κρασί θα είναι ''λαμπρούσκο'' ή ''κοκκινέλι'', αν θα λαμβάνει την ''Θεία Κοινωνία'' με ''κοχλιάριον'' ή όχι. Ευτυχώς, δεν γίνεται λόγος γιά... ''πλαστικά κουταλάκια'' και αποφύφαμε τις... διαδηλώσεις-ταραχές.
Κι επειδή υπάρχει κίνδυνος ακόμα και... ''σχίσματος'', έκαναν παρέμβαση στο ζήτημα δύο άτυποι ''θεολόγοι'', δύο ''άρχοντες'', γιά να μας φωτίσουν. Οι κουμπάροι του φάδερ 'Αλεξ, οι άνθρωποι γιά όλες τις δουλειές, Τζον Κατσιματίδης και Μάϊκλ Ψαρός, περισσότερο γνωστοί ως ''henchmen for the Archbishop''. Με δήλωσή τους τάσσονται υπέρ της πρότασης του αρχιεπίσκοπου γιά τον τρόπο ''Θείας Κοινωνίας'', που είναι διαφορετική από αυτήν του οικουμενικά πανδολαριότατου Βαρθολομαίου.
Στην φωτισμένη από το ''άγιο πνεύμα'' δήλωσή τους, τονίζουν: «...Επικροτούμε κατά τον πλέον δυνατό τρόπο την ολοκληρωτική μας υποστήριξη στον Σεβασμιότατο Αρχιεπίσκοπο Ελπιδοφόρο, για την έγκριση και ενθάρρυνσή του για την μετάδοση της Θείας Κοινωνίας με ειδικό τρόπο αυτή την εποχή της παγκόσμιας πανδημίας. Ιδιαίτερα επικροτούμε την χρήση πολλαπλών κοχλιαρίων, ένα για κάθε ενορίτη, ως μία αποτελεσματική και ποιμαντική ανταπόκριση, η οποία παρέχει ασφάλεια στους Ελληνορθόδοξους Πιστούς της Αμερικής... Κατά τα πρώτα χίλια χρόνια δεν χρησιμοποιείτο η λαβίδα και πως οι πιστοί έπιναν από το Ποτήριο και λάμβαναν το Σώμα του Χριστού στα χέρια τους. Στη συνέχεια έγινε αλλαγή. Δεν είναι δυνατόν που το Αγιο Πνεύμα ομιλεί στην Εκκλησία στη διάρκεια αυτών των ημερών της Πεντηκοστής να εξασφαλιστεί η συμμετοχή όλων στο Μυστήριο της Θείας Κοινωνίας».
Την ''σοφή δήλωση'' των ''αρχόντων'' γιά ''λαβίδες'' και ''κοχλιάρια'', γιά ''άγιο Πνεύμα που ομιλεί στην Εκκλησία'' (οι κληρικοί δεν το ακούν μόνο, εξαιτίας κουφαμάρας), μπορεί να την έγραψε ο Καλμουκίας Θεόδωρος γιά λογαριασμό τους, αλλά δεν έχει σημασία. Και να τους ερωτήσες να σου πουν μία παράγραφο από την ''δήλωσή'' τους, θα σου απαντήσουν ''δεν θυμάμαι''. Είπαμε, είναι τα χρήσιμα ''εργαλεία'' γιά όλες τις δουλειές, που φαντασιώνονται ότι τους ''λαμβάνει σοβαρά υπόψην'' η Ομογένεια.
Την ''κόντρα'' μεταξύ αρχιεπίσκοπου και μητροπολιτών γιά ''κοχλιάρια-λαβίδες'' και συναφή ''πολύ σημαντικά πράγματα, ζωτικής σημασίας'', που απασχολούν 24 ώρες το 24ωρο τους πιστούς του ''ποίμνιου'' (έτσι νομίζουν), την ξεκίνησε ο ''προβοκάτορας'' γνωστός και ως ''Εθνικός Κήρυξ'' Αστόριας Νέας Υόρκης. Η εφημερίδα, με την μικρή κυκλοφορία και την ελάχιστη απήχηση, ήταν πάντα πρωτεργάτης σε όλες τις ''εκκλησιαστικές κρίσεις'' στην Ομογένεια ΗΠΑ, με στόχο τις ''κονόμες''. Στις υπηρεσίες του προσέφυγε τώρα και ο διαπλεκόμενος, που υποδύεται τον αρχιεπίσκοπο Αμερικής.
Η όλη υπόθεση μοιαζει με ''θέατρο σκιών'', όπου πίσω από τον ''μπερντέ'' είναι ο καραγκιοζοπαίχτης ''Κήρυξ'' και η ανάγκη του γιά εκκλησιαστικό χρήμα, που κουνά τις φιγούρες, σε μιά κακόγουστη παράσταση, με ελάχιστους θεατές. Δηλαδή, ''καραγκιοζιλίκια''.
Αλλά τα ''κοχλιάρια και οι λαβίδες'', η ''Θεία Κονωνία'' και λοιπά συναφή, είναι το πρόσχημα. Η νέα κόντρα έχει άλλο θέμα: Η μελετούμενη κατάργηση των μητροπόλεων, η υποβάθμισή τους σε επισκοπές, ελεγχόμενες από τον αρχιεπίσκοπο. Φυσικό είναι να υπάρχει μεγάλη αντίδραση από τους ''γεροξεκούτηδες'' μητροπολίτες, οι οποίοι αισθάνονται ότι πάλι εξαπατήθηκαν, γιά χάρη των οικονομικών συμφερόντων του φιλοχρήματου Βαρθολομαίου και του φερόμενου ως διαδόχου του, Ελπιδοφόρου.
Αυτός που ''βράζει'' και μοιάζει με ''ταύρο'' έτοιμο να μπει σε υαλοπωλείο, είναι ο ''άγιος Νέας Υερσέης''. Δεν του φτάνει του Ευάγγελου που δεν έγινε αρχιεπίσκοπος, αφού έτσι του είχε ''υποσχεθεί'' ο ''Κήρυκας'' του Αντ. Διαματάρη, που τον ''προωθούσε'' και του ''τα έπαιρνε χοντρά'', τώρα διαπιστώνει ότι θα τον πετάξουν και από μητροπολίτη!!!
Σε απλά ελληνικά, γίνεται ''της Αρχιεπισκοπής το κάγκελο''. Φταίει ο άτιμος κορωνα-ιός, που διάλυσε την σάπια ''εμπορική επιχείρηση Αρχιεπισκοπή Αμερικής''.
Προς τα τέλη της δεκαετίας '90, ο πανδολαριότατος Βαρθολομαίος διάσπασε την τότε ισχυρή Αρχιεπισκοπή Βορείου και Νοτίου Αμερικής, σε μητροπόλεις. ''Διαίρει, βασίλευε και κονόμα''. Υπέρμαχος της διάσπασης, ο ''Εθνικός Κήρυξ''. Τώρα, συζήτηση γιά κατάργηση των μητροπόλεων. Υπέρμαχος, πάλι ο ''Εθνικός Κήρυξ''. Που ''επικρίνει'' τώρα μη ημέτερους μητροπολίτες και γιά σπατάλες (π.χ. γιά ταξίδια). Αλλά γιά ''ημέτερους'' μητροπολίτες, με διπλάσιες σπατάλες και ''εξωτικά ταξίδια Αυστραλία'', π.χ. του ''άγιου Σικάγου'', γιά συναντήσεις-συνευρέσεις με την σπάταλη ''φιλενάδα, ξεφωνημένη αρχιεπισκοπίνα'' εκεί, ούτε κουβέντα.
Η πολιτική αρχιεπ. Ελπιδοφόρου, ξεκάθαρη: ''Δημιουργώ κατάσταση ελέγχου Αρχιεπισκοπής ΗΠΑ και ειδικά του χρήματος, έτοιμος να διαδεχτώ τον Βαρθολομαίο, με συμμάχους τους διαχρονικούς Καρλούτσο, Κατσιματίδη και λοιπούς πρόθυμους''.
Αλλά οι καταστάσεις άλλαξαν, το ''θύμα'' η Ομογένεια κατάλαβε τι γίνεται και στέκεται μακριά. Και τον ''Κήρυκα'' δεν τον λαμβάνει σοβαρά υπόψην κανένας, με εξαίρεση ίσως τον άσχετο με Αμερική και Ομογένεια, αρχιεπίσκοπο Ελπιδοφόρο.
Προσπαθούν, όπως παλιά, να ''φανατίσουν'' το ''ποίμνιο'', αλλά δεν γίνεται. Η Ομογένεια, έπαθε κι έμαθε και τώρα γελά με τα χάλια της ανυπαρξίας τους. Και δεν θα τρέξουν πάλι ''ανησυχούντες λεφτάδες χριστιανοί'' στον Βαρθολομαίο, με τις επιταγές, γιά να εξαγοράσουν τις ''θεάρεστες άγιες αποφάσεις'' του.
Η βρώμικη, παρανομούσα, σκανδαλιάρα Αρχιεπισκοπή Αμερικής, ''τελείωσε''. Θα συνεχίσει ως μικρομέτρια ''επιχείρηση'', με την Ομογένεια απούσα.
Υπογραφή: + Ο Αμερικής Καλάμιος (μόνος υπέρτιμος κι έξαρχος Ωκεανών Ατλαντικού τε και Ειρηνικού, μέσα και Αλεούτιες νήσοι)
Την εποχή αυτή, αρχές Ιουνίου 2020, τώρα που ''σφίξαν οι ζέστες'', αφού -στην φαντασία μας- λύθηκαν όλα τα προβλήματα, προέκυψε κόντρα μεταξύ αρχιεπίσκοπου Ελπιδοφόρου και μητροπολιτών, γιά το πως θα γίνεται η ''Θεία Κοινωνία''. Θα γίνεται με ''κοχλιάρια'' (κουταλάκια μεταλλικά), θα γίνεται με πετσέτα ή με
χαρτοπετσέτα;;; Θα χρησιμοποιείται ''λαβίδα'' ή όχι; Γιά... προφυλακτικά, δεν είπαν ακόμα τίποτα.
Τεράστιο θέμα, με τις εκκλησίες κλειστές εξαιτίας κορωνα-ιού. Και το ''ποίμνιο'' δεν μπορεί να κομηθεί από την ''αγωνία'' του γιά το πως θα ''κοινωνεί'', αν το κρασί θα είναι ''λαμπρούσκο'' ή ''κοκκινέλι'', αν θα λαμβάνει την ''Θεία Κοινωνία'' με ''κοχλιάριον'' ή όχι. Ευτυχώς, δεν γίνεται λόγος γιά... ''πλαστικά κουταλάκια'' και αποφύφαμε τις... διαδηλώσεις-ταραχές.
Κι επειδή υπάρχει κίνδυνος ακόμα και... ''σχίσματος'', έκαναν παρέμβαση στο ζήτημα δύο άτυποι ''θεολόγοι'', δύο ''άρχοντες'', γιά να μας φωτίσουν. Οι κουμπάροι του φάδερ 'Αλεξ, οι άνθρωποι γιά όλες τις δουλειές, Τζον Κατσιματίδης και Μάϊκλ Ψαρός, περισσότερο γνωστοί ως ''henchmen for the Archbishop''. Με δήλωσή τους τάσσονται υπέρ της πρότασης του αρχιεπίσκοπου γιά τον τρόπο ''Θείας Κοινωνίας'', που είναι διαφορετική από αυτήν του οικουμενικά πανδολαριότατου Βαρθολομαίου.
Στην φωτισμένη από το ''άγιο πνεύμα'' δήλωσή τους, τονίζουν: «...Επικροτούμε κατά τον πλέον δυνατό τρόπο την ολοκληρωτική μας υποστήριξη στον Σεβασμιότατο Αρχιεπίσκοπο Ελπιδοφόρο, για την έγκριση και ενθάρρυνσή του για την μετάδοση της Θείας Κοινωνίας με ειδικό τρόπο αυτή την εποχή της παγκόσμιας πανδημίας. Ιδιαίτερα επικροτούμε την χρήση πολλαπλών κοχλιαρίων, ένα για κάθε ενορίτη, ως μία αποτελεσματική και ποιμαντική ανταπόκριση, η οποία παρέχει ασφάλεια στους Ελληνορθόδοξους Πιστούς της Αμερικής... Κατά τα πρώτα χίλια χρόνια δεν χρησιμοποιείτο η λαβίδα και πως οι πιστοί έπιναν από το Ποτήριο και λάμβαναν το Σώμα του Χριστού στα χέρια τους. Στη συνέχεια έγινε αλλαγή. Δεν είναι δυνατόν που το Αγιο Πνεύμα ομιλεί στην Εκκλησία στη διάρκεια αυτών των ημερών της Πεντηκοστής να εξασφαλιστεί η συμμετοχή όλων στο Μυστήριο της Θείας Κοινωνίας».
Την ''σοφή δήλωση'' των ''αρχόντων'' γιά ''λαβίδες'' και ''κοχλιάρια'', γιά ''άγιο Πνεύμα που ομιλεί στην Εκκλησία'' (οι κληρικοί δεν το ακούν μόνο, εξαιτίας κουφαμάρας), μπορεί να την έγραψε ο Καλμουκίας Θεόδωρος γιά λογαριασμό τους, αλλά δεν έχει σημασία. Και να τους ερωτήσες να σου πουν μία παράγραφο από την ''δήλωσή'' τους, θα σου απαντήσουν ''δεν θυμάμαι''. Είπαμε, είναι τα χρήσιμα ''εργαλεία'' γιά όλες τις δουλειές, που φαντασιώνονται ότι τους ''λαμβάνει σοβαρά υπόψην'' η Ομογένεια.
Την ''κόντρα'' μεταξύ αρχιεπίσκοπου και μητροπολιτών γιά ''κοχλιάρια-λαβίδες'' και συναφή ''πολύ σημαντικά πράγματα, ζωτικής σημασίας'', που απασχολούν 24 ώρες το 24ωρο τους πιστούς του ''ποίμνιου'' (έτσι νομίζουν), την ξεκίνησε ο ''προβοκάτορας'' γνωστός και ως ''Εθνικός Κήρυξ'' Αστόριας Νέας Υόρκης. Η εφημερίδα, με την μικρή κυκλοφορία και την ελάχιστη απήχηση, ήταν πάντα πρωτεργάτης σε όλες τις ''εκκλησιαστικές κρίσεις'' στην Ομογένεια ΗΠΑ, με στόχο τις ''κονόμες''. Στις υπηρεσίες του προσέφυγε τώρα και ο διαπλεκόμενος, που υποδύεται τον αρχιεπίσκοπο Αμερικής.
Η όλη υπόθεση μοιαζει με ''θέατρο σκιών'', όπου πίσω από τον ''μπερντέ'' είναι ο καραγκιοζοπαίχτης ''Κήρυξ'' και η ανάγκη του γιά εκκλησιαστικό χρήμα, που κουνά τις φιγούρες, σε μιά κακόγουστη παράσταση, με ελάχιστους θεατές. Δηλαδή, ''καραγκιοζιλίκια''.
Αλλά τα ''κοχλιάρια και οι λαβίδες'', η ''Θεία Κονωνία'' και λοιπά συναφή, είναι το πρόσχημα. Η νέα κόντρα έχει άλλο θέμα: Η μελετούμενη κατάργηση των μητροπόλεων, η υποβάθμισή τους σε επισκοπές, ελεγχόμενες από τον αρχιεπίσκοπο. Φυσικό είναι να υπάρχει μεγάλη αντίδραση από τους ''γεροξεκούτηδες'' μητροπολίτες, οι οποίοι αισθάνονται ότι πάλι εξαπατήθηκαν, γιά χάρη των οικονομικών συμφερόντων του φιλοχρήματου Βαρθολομαίου και του φερόμενου ως διαδόχου του, Ελπιδοφόρου.
Αυτός που ''βράζει'' και μοιάζει με ''ταύρο'' έτοιμο να μπει σε υαλοπωλείο, είναι ο ''άγιος Νέας Υερσέης''. Δεν του φτάνει του Ευάγγελου που δεν έγινε αρχιεπίσκοπος, αφού έτσι του είχε ''υποσχεθεί'' ο ''Κήρυκας'' του Αντ. Διαματάρη, που τον ''προωθούσε'' και του ''τα έπαιρνε χοντρά'', τώρα διαπιστώνει ότι θα τον πετάξουν και από μητροπολίτη!!!
Σε απλά ελληνικά, γίνεται ''της Αρχιεπισκοπής το κάγκελο''. Φταίει ο άτιμος κορωνα-ιός, που διάλυσε την σάπια ''εμπορική επιχείρηση Αρχιεπισκοπή Αμερικής''.
Προς τα τέλη της δεκαετίας '90, ο πανδολαριότατος Βαρθολομαίος διάσπασε την τότε ισχυρή Αρχιεπισκοπή Βορείου και Νοτίου Αμερικής, σε μητροπόλεις. ''Διαίρει, βασίλευε και κονόμα''. Υπέρμαχος της διάσπασης, ο ''Εθνικός Κήρυξ''. Τώρα, συζήτηση γιά κατάργηση των μητροπόλεων. Υπέρμαχος, πάλι ο ''Εθνικός Κήρυξ''. Που ''επικρίνει'' τώρα μη ημέτερους μητροπολίτες και γιά σπατάλες (π.χ. γιά ταξίδια). Αλλά γιά ''ημέτερους'' μητροπολίτες, με διπλάσιες σπατάλες και ''εξωτικά ταξίδια Αυστραλία'', π.χ. του ''άγιου Σικάγου'', γιά συναντήσεις-συνευρέσεις με την σπάταλη ''φιλενάδα, ξεφωνημένη αρχιεπισκοπίνα'' εκεί, ούτε κουβέντα.
Η πολιτική αρχιεπ. Ελπιδοφόρου, ξεκάθαρη: ''Δημιουργώ κατάσταση ελέγχου Αρχιεπισκοπής ΗΠΑ και ειδικά του χρήματος, έτοιμος να διαδεχτώ τον Βαρθολομαίο, με συμμάχους τους διαχρονικούς Καρλούτσο, Κατσιματίδη και λοιπούς πρόθυμους''.
Αλλά οι καταστάσεις άλλαξαν, το ''θύμα'' η Ομογένεια κατάλαβε τι γίνεται και στέκεται μακριά. Και τον ''Κήρυκα'' δεν τον λαμβάνει σοβαρά υπόψην κανένας, με εξαίρεση ίσως τον άσχετο με Αμερική και Ομογένεια, αρχιεπίσκοπο Ελπιδοφόρο.
Προσπαθούν, όπως παλιά, να ''φανατίσουν'' το ''ποίμνιο'', αλλά δεν γίνεται. Η Ομογένεια, έπαθε κι έμαθε και τώρα γελά με τα χάλια της ανυπαρξίας τους. Και δεν θα τρέξουν πάλι ''ανησυχούντες λεφτάδες χριστιανοί'' στον Βαρθολομαίο, με τις επιταγές, γιά να εξαγοράσουν τις ''θεάρεστες άγιες αποφάσεις'' του.
Η βρώμικη, παρανομούσα, σκανδαλιάρα Αρχιεπισκοπή Αμερικής, ''τελείωσε''. Θα συνεχίσει ως μικρομέτρια ''επιχείρηση'', με την Ομογένεια απούσα.
Υπογραφή: + Ο Αμερικής Καλάμιος (μόνος υπέρτιμος κι έξαρχος Ωκεανών Ατλαντικού τε και Ειρηνικού, μέσα και Αλεούτιες νήσοι)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..