Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

ΑΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ ΣΥΝΕΧΕΙΑ....


Είσαι μεγάλος ανθρωπάκο , όταν δεν είσαι κακός και μικρόψυχος . Το μεγαλείο σου είναι η μοναδική ελπίδα που μας απόμεινε . Είσαι μεγάλος όταν αγαπάς τη δουλειά σου , όταν απολαμβάνεις το σκάλισμα , το χτίσιμο . τη ζωγραφική , το όργωμα και το θέρισμα , το γαλάζιο ουρανό , τα ελάφια και τη δροσιά του πρωινού , τη μουσική και το χορό , την ανατροφή των παιδιού σου και την ομορφιά στο κορμί της ή του συζύγου σου όταν πας στο πλανητάριο να μελετήσεις τα αστέρια , στη βιβλιοθήκη να διαβάσεις σκέψεις που έκαναν άλλοι , άντρες και γυναίκες , για τη ζωή . Είσαι μεγάλος όταν το εγγόνι σου κάθεται στα πόδια σου και του μιλάς για τα χρόνια τα παλιά κι ατένιζες το αβέβαιο μέλλον μέσα από την τρυφερή , παιδιάστικη περιέργειά του. Είσαι μεγάλη , μητέρα , όταν νανουρίζεις το μωρό σου όταν προσεύχεσαι με λαχτάρα , με δάκρυα στα μάτια , να 'χει ευτυχισμένο μέλλον κι όταν , ώρα την ώρα , χρόνο το χρόνο , χτίζεις τούτη την ευτυχία στο παιδί σου .
Είσαι μεγάλος , ανθρωπάκο . όταν τραγουδάς τα όμορφα , τρυφερά λαϊκά σου τραγούδια , ή όταν χορεύεις παλιούς χορούς στους ήχους του ακορντεόν γιατί τα λαϊκά τραγούδια κάνουν καλό στην ψυχή κι είναι τα ίδια σε όλο τον κόσμο . Κι είσαι μεγάλος όταν λες στο φίλο σου :
Ευχαριστώ τη μοίρα μου που κατόρθωσα κι έζησα τη ζωή μου ελεύθερος από τη βρωμιά και την απληστία , που βλέπω τα παιδιά μου να προκόβουν που τα άκουσα να ψελλίζουν τα πρώτα τους λογάκια κι είδα να μαθαίνουν να χρησιμοποιούν τα χεράκια , να κάνουν τα πρώτα τους βήματα , να παίζουν ,να κάνουν ερωτήσεις , να γελούν και να ερωτεύονται που μπόρεσα να διατηρήσω , μ' όλη της την ελευθερία και την αγνότητά της την ευαισθησία μου στην άνοιξη και το απαλό αεράκι, που δεν συμμετείχα στα κουτσομπολιά των μοχθηρών γειτόνων μου , που έζησα τη χαρά στην αγκαλιά της ή του συζύγου μου και ένιωσα τη ζωή να κυλάει στο σώμα μου , που δεν έχασα τον δρόμο μου στους δύσκολους καιρούς και που η ζωή μου είχε νόημα και συνέχεια . Γιατί πάντα άκουγα την τρυφερή φωνή μέσα μου που έλεγε , Μόνο ένα πράγμα έχει σημασία : ζήσε μια γεμάτη , ευτυχισμένη ζωή . Κάνε αυτό που σου λέει η καρδιά σου , ακόμα κι αν σε βγάλει σε μονοπάτια που αδύνατες ψυχές αποφεύγουν . Ακόμα κι όταν η ζωή είναι μαρτύριο , μην αφήνεις να σε σκληραίνει .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..