Δευτέρα 16 Απριλίου 2012

Να λέω στο παιδί μου μάθε γράμματα

Για οσους δεν ξερουν Αγγλικα, η επιγραφη λεει:
«Εχω PhD (Δοκτωρα), εκανα 3 μεταπτυχιακες σπουδες, δημοσιευσα 6 επιστημονικες ερευνες. Θα δουλευα για τροφη (σαν αμοιβη)»
Η καρδια μου ματωνει βλεποντας τετοια πραγματα στο εξωτερικο.
Την απελπισια...Φανταστειτε πως αισθανομαι για το οτι συμβαινει στην ΠΑΤΡΙΔΑ μου και στους συμΠΑΤΡΙΩΤΕΣ μου εν Ελλαδι. Η γυναικα μου (Ιταλιδα), με βριζει που ασχολουμαι μονον με τα Ελληνικα προβληματα, ενω ο εχθρος που ηταν προ των πυλων, εδω, αρχισε ηδη να διεισδυη. Αλλα... ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΜΙΑ. Και ειναι η ΠΑΤΡΙΔΑ μου.
Διονυσος 
Konstantine Korybantis

1 σχόλιο:

  1. Καί εγώ που έχω 2 πτυχία τί έγινε;
    Aποφοίτησα τό '85 + 2 χρόνια στρατιωτική θητεία = 1987.
    Προσπάθησα νά μπώ στήν Ολυμπιακή (λόγω πτυχίων).
    Οι ΠΑΣΟΚΟΙ μου απάντησαν ότι δέν είμαι γραμμένος στήν Κλαδική.
    Οι ΝΔκράτες μου απάντησαν... ξέρουμε ότι είστε "δικός" μας, αλλά
    δέν είστα γραμμένος στό Κόμμα. Εκτός αυτού θά πρέπει νά τηρείτε τήν "γραμμή" τού Κόμματος.
    Απάντησα εγώ:
    Δηλαδή εάν χρειάζεται η Ολυμπιακή 1.350 εργαζόμενους θά πρέπει νά κάνω τά στραβά μάτια γιά πόσες χιλιάδες πρόσθετους;;;
    Απάντηση: Θά σάς ειδοποιήσουμε!
    Μήν φαντασθήτε ότι διορίσθηκα....
    Στελέχη τό Ελληνικό Δημόσιο ΔΕΝ χρειάζεται....
    Προσλαβάνει αμόρφωτους Κομματάρχες - απόφοιτους τής 4ης Δημοτικού ή τού τριτάξιου γυμνασίου, οι γνωστοί κομματόσκυλοι - ώστε νά μπορούν μέ άνεση νά διοικούν οι άσχετοι πολιτικοί καί νά περνάει η γραμμή τους, γιατροί & δικηγόροι συνήθως στό επάγγελμα καί άλλοι τυχάρπαστοι επαγγελματίες πολιτικοί τσαρλατάνοι....
    Έψαξε κανείς από απλή περιέργεια, νά δεί τά βιογραφικά τών στελεχών τών Αμερικανικών Υπουργείων καί Υπηρεσιών ώστε νά διαπιστώσει τήν τραγική διαφορά, αλλά καί γιά νά καταλάβει γιατί αυτή η χώρα είναι Υπερδύναμη;
    Μπράβο τους καί πολύ καλά κάνουν, διότι φροντίζουν τήν χώρα τους, ξέρουν τήν δουλειά τους, είναι σοβαροί γιά αυτό καί έχουν φτάσει εκεί που έφτασαν!
    Εδώ καμμία απολύτως σοβαρότητα.....
    Τό ψάρι βρωμάει πάντα από τό κεφάλι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..