Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Από τους ΙΧΘΥΣ στον Υδροχόο



Ο Ιησούς φώναξε δυνατά και είπε: <<Αυτός που πιστεύει σε εμένα δεν πιστεύει μόνο σε μένα αλλά και σε εκείνον που με έστειλε κι αυτός που βλέπει εμένα, βλέπει και εκείνον που με έστειλε. Εγώ ήρθα στον κόσμο σαν το φως, έτσι ώστε όποιος πιστεύει σε εμένα να μην μείνει στο σκοτάδι. Όποιος ακούσει τα λόγια μου και δεν τα δεχτεί, αυτόν δεν θα τον κρίνω εγώ, γιατί δεν ήρθα για να καταδικάσω τον κόσμο, αλλά για να τον σώσω. Ιωάννης 12.44,47
Κι εγώ θα παρακαλέσω τον Πατέρα να σας δώσει άλλο Παράκλητο, το Πνεύμα της Αληθείας, ώστε να είναι για
πάντα μαζί σας. Το Πνεύμα αυτό δεν μπορεί να το δεχτεί ο κόσμος, γιατί ούτε το διακρίνει ούτε το γνωρίζει εσείς το γνωρίζετε, γιατί μένει κοντά σας και υπάρχει μέσα σας. Ιωάννης 14.16,17
Όταν έρθει ο Παράκλητος που θα σας τον στείλω εγώ από τον Πατέρα, το Πνεύμα της Αληθείας, που εκπορεύεται από τον Πατέρα, αυτός θα ερμηνεύσει την αποστολή μου. Αλλά και εσείς θα δώσετε μαρτυρία για μένα, γιατί εξαρχής είστε μαζί μου. Ιωάννης15. 26,27
Κι όμως, εγώ σας λέω την αλήθεια σας συμφέρει να φύγω εγώ. Γιατί, αν εγώ δεν φύγω, δε θα έρθει σε εσάς ο Παράκλητος, ενώ αν πάω εκεί, θα τον στείλω σε εσάς. Ιωάννης 16.7

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..