Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Η ΗΛΕΚΤΡΟΠΛΗΞΙΑ…..


Σας  μιλάω  με κόπο  από το κρεβάτι   του νοσοκομείου   όπου βρίσκομαι  με τη μύτη σπασμένη, με μερικά  πλευρά σπασμένα, με…με….
Όμως πρέπει να το κάνω, πρέπει να σας πω τον πόνο μου, πρέπει να σας  προλάβω να μην  το πάθετε  και σεις.. Τι εννοώ…. Ααααχ…  ακούστε…..

Περπατούσα   στην οδό  Σταδίου, δίπλα σε μια οικοδομή. Τότε μέπιασε δυνατή
φαγούρα στην πλάτη. Προσπάθησα  να ξυστώ με το χέρι μου αλλά δεν έφτανα το σημείο της  φαγούρας…που ήταν  δυνατή.

Τότε σκέφτηκα  τι κάνουν  τα γαϊδούρια: ξύνονται  όπου βρούν.

Πήγα λοιπόν κοντά σε μια κολόνα της ΔΕΗ, ακούμπησα  την πλάτη μου  κι άρχισα να ξύνομαι…Αααχ   τι ανακούφιση  ήταν εκείνη….

 Όμως ξαφνικά  είδα  έναν  εργάτη  από την απέναντι  οικοδομή να βουτάει ένα καδρόνι  και να με αρχίζει, που σε πονεί και που σε σφάζει….

 Εβαλα  τις φωνές:

Ωοοοχ….ωοοοοχ,  γιατί με βαράς ανθρωπέ  μου;

Αλλά  εκείνος συνέχιζε… και μ έκανε τα αλατιού…. Σταμάτησε  μόνο όταν  ξεκόλλησα  από την κολόνα.

Γιατί  με βάραγες; …. Μπόρεσα να τον ρωτήσω….

Μα νόμισα πως είχες πάθει  ηλεκτροπληξία και προσπαθούσα  να σε ξεκολλήσω  από την  κολόνα  της ΔΕΗ….

Τότε  λιποθύμησα….

Απ ότι έμαθα μετά  με μάζεψε το ασθενοφόρο. Και  τώρα όπως σας είπα  στην  αρχή, είμαι   στο νοσοκομείο… Ααααχ… απ όπου  σας συμβουλεύω:

Αν σας έρθει  να ξυστείτε,  βάλτε  πρώτα τις φωνές:

ΠΡΟΣΟΧΗ….ΞΥΝΟΜΑΙ!…….
www koutouzis.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..