Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Καπερνάρος: «Δεν πάω σε άλλο κόμμα»



Αν απουσιάζει η δικαιοσύνη, τι άλλο είναι η πολιτική εξουσία, παρά οργανωμένη ληστεία; Αυτό ήθελε να πει????
Ο ανεξάρτητος πλέον βουλευτής Βασίλης Καπερνάρος δήλωσε ότι η απόφασή του να ανεξαρτητοποιηθεί από τους ΑΝΕΛ «δεν έχει να κάνει με συνομιλία συνεργασίας με άλλο κόμμα».

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό...
.. ΣΚΑΪ συγκεκριμένα είπε: «Η απόφασή μου δεν έχει να κάνει με συνομιλία συνεργασίας με άλλο κόμμα. Δεν θα αποκλίνω από τις θέσεις μου και των δεσμεύσεών μου έναντι αυτών που με ψήφισαν στις εθνικές εκλογές.

Η ηγεσία είναι το πρώτο σημαντικό θέμα σε θεσμικά όργανα. Ο πρόεδρος είναι ο ηγέτης. Περίμενα όταν δεσμεύεται σε κάτι να το διεκπεραιώνει, να γίνεται έλεγχος και απολογισμός σε όλα τα όργανα του κόμματος. Οι λόγοι μου είναι μόνο πολιτικοί και μόνο θεσμικοί.»

Μεταξύ άλλων είπε για το αποτέλεσμα των εκλογών ότι «οι ευθύνες είναι συλλογικές και μάλιστα σχήματος πυραμίδας. Σήμερα ρώτησα τους συναδέλφους μου και τον πρόεδρο αν έχουν να μου επιρρίψουν ευθύνες. Ωστόσο διέβλεψα ότι δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι σε σχέση με το παρόν. Ως κοινοβουλευτική ομάδα δεν κάναμε αυτά που έπρεπε για το κίνημα των Ανεξαρτήτων Ελλήνων.

«Έδωσα μάχη κατά νομοσχεδίων όπως αυτό των χαρατσιών. Έχω καταψηφίσει νομοσχέδια της κυβέρνησης», τόνισε ο κ. Καπερνάρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..