Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

Η τελευταία επιθυμία του Ραβίνου



Ένας Ραβίνος, ένας πρωτοψάλτης και ο πρόεδρος μιας συναγωγής πήγαιναν μαζί σε ένα σεμινάριο, όταν τους άρπαξαν απαγωγείς. Τους ζήτησαν να τους δώσουν όλα τα λεφτά και τα κοσμήματά τους. Όταν απάντησαν ότι δεν είχαν καθόλου, οι απαγωγείς τους ρώτησαν τις τρεις τελευταίες τους επιθυμίες πριν τους
σκοτώσουν.

«Η τελευταία μου επιθυμία» ξεκίνησε ο Ραβίνος, είναι να δώσω ένα μακρύ περίπλοκο, φανταστικό κήρυγμα που ποτέ δεν μου επετράπη μέχρι τώρα».

«Η επιθυμία σου θα πραγματοποιηθεί» απάντησαν οι απαγωγείς.

«Η τελευταία μου επιθυμία» συνέχισε ο πρωτοψάλτης «είναι να τραγουδήσω ένα όμορφο τραγούδι Γεμενιτικού ρυθμού και μάλιστα μια δική μου σύνθεση που κρατά δυο ώρες. Ποτέ δεν μου επετράπη να κάνω κάτι τέτοιο».

«Η επιθυμία σου θα πραγματοποιηθεί» απάντησαν οι απαγωγείς. «Και η δική σου επιθυμία ποια είναι;» ρώτησαν στο τέλος τον πρόεδρο.

«Σας παρακαλώ, σκοτώστε με πρώτο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..