Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ! ΜΕΓΑ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΣΑΜΑΡΑ

Επιστρέψαμε στη Siemens 6 εκατ. ευρώ που δήθεν χρωστούσε το ελληνικό δημόσιο από επιστροφή φόρων !

Απίστευτο κι όμως αληθινό . Η Κυβέρνηση Σαμαρά υποταγμένη πλήρως στα γερμανικά συμφέροντα, έσπρωξε χρήμα...
στην πιο αμαρτωλή - παγκοσμίως - εταιρεία , τη Siemens, η όποια ' λάδωσε ' τους μίσους ,τουλάχιστον ,
Έλληνες πολιτικούς των δυο τελευταίων δεκαετιών κι έγινε κυρίαρχη στη  χώρα !
Αντι , λοιπόν , να υποχρεωθεί η Siemens να επιστρέψει χρήματα στην Ελλάδα μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου με τον Χριστοφορακο και λοιπούς μάνατζερς της εταιρείας, που τόσο ζημίωσαν τη χωρα , οι Γερμανοί απαίτησαν και , τελικώς , κατάφεραν να εκβιάσουν τη δοσιλογη Κυβέρνηση Σαμαρά , που έσπευσε να δώσει στη Ζιμενς 6 εκατ. ευρώ, που της ' οφείλαμε ' λένε , από επιστροφή Φ.Π.Α.
Την ίδια στιγμή , το ελληνικό δημόσιο χρωστάει σε Έλληνες επαγγελματίες και επιχειρηματίες , εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ , δεν συμψηφίζει τα χρέη τους , τους συλλαμβάνει , τους καταστρέφει και τους αναγκάζει να φουνταρουν από μπαλκόνια !
Το πιο φοβερό είναι , που η Siemens , έστειλε εξώδικο κατά του ελληνικού δημόσιου , στο όποιο αναφέρει ότι τα χρήματα που της οφείλονται , δεν είναι μόνο 6 εκατ.τα όποια έλαβε μέσω της Εθνικής Τραπέζης , είναι αρκετά περισσότερα , καθώς αξιώνει να της καταλυθούν και οι τόκοι !!
Δεν έχω την παραμικρή αμφιβολία ότι αυτή η Κυβέρνηση θα σπεύσει να ικανοποιήσει το αίτημα των Γερμανών αφεντικών της , μήπως και αυτοί θυμώσουν και τους βγάλουν σε ...διαθεσιμότητα.

( Υ. Γ. Έχω πλήρη επίγνωση της είδησης που αποκαλύπτω. Σε άλλες εποχές , η αποκάλυψη ενός τέτοιου σκανδάλου , θα επέφερε σοβαρό κυβερνητικό κλυδωνισμό. Τώρα, όμως , δεν είμαι σίγουρος εάν αγγίξει κάποιον αυτή η υπόθεση, παρότι θυμίζει τη λαϊκή ρήση ' εκεί που μας χρωστούσαν μας πήραν και το βόδι '
Ενημερώνω τους πάντες ότι αυτή την είδηση μου έδωσε ανώτατο στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών και μάλιστα έχω στα χέρια μου τα σχετικά παραστατικά.
Είμαι βέβαιος πως αυτό το θέμα , θα το ' θάψουν ' τα καθεστωτικά Μ.Μ.Ε. γι αυτό καλώ τους φίλους μου στο facebook να το κοινοποιήσουν παντού για να το πληροφορηθούν όσο γίνεται περισσότεροι )

Στάθης Κεραμιδάς

tolimeri.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..