Προστατεύει από την υπεριώδη ακτινοβολία του ηλίου και ενυδατώνει. Εχει δείκτη προστασίας 30 και «δρα» για περίπου τρεις ώρες, εξουδετερώνοντας το 97% των ακτινών UVA και UVB.
Κυκλοφορεί σε δύο εκδόσεις: μία για γρήγορο μαύρισμα και μία για πιο ματ αποτελέσματα. Κάνει ό,τι και κάθε άλλο αντηλιακό. Αλλά με μία διαφορά. Σε αντίθεση με κάθε άλλη αντηλιακή λοσιόν, το συγκεκριμένο προϊόν δεν απλώνεται στο δέρμα αλλά... πίνεται με το κουταλάκι διαλυμένο σε νερό.
Απίστευτο κι όμως αληθινό. Το πρώτο αντηλιακό που... πίνεται
είναι πλέον γεγονός. Αποτελεί δημιούργημα της αμερικανικής εταιρείας «Osmosis Skincare». Φέρει την επωνυμία «Harmonized H20 UV Neutralizer» και πωλείται μέσω Διαδικτύου στην τιμή των 30 δολ. για κάθε 100 ml προϊόντος.
Ο χρήστης καλείται να πίνει 2 ml αντηλιακού, κατά προτίμηση μαζί με νερό (περίπου 60 ml), για κάθε 4 ώρες που περνάει εκτεθειμένος κάτω από τον ήλιο. Οσο για το αποτέλεσμα, το «Harmonized H20 UV Neutralizer» φέρεται, σύμφωνα με τους δημιουργούς του, να δημιουργεί μια προστατευτική ασπίδα πάνω στο δέρμα που εξουδετερώνει το 97% των ακτινών UVA και UVB.
Εγκριση
Το εν λόγω προϊόν μένει βέβαια να εγκριθεί επισήμως από τους εθνικούς οργανισμούς φαρμάκων, πράγμα που καθ' όσον γνωρίζουμε ακόμη δεν έχει γίνει. Εν τω μεταξύ, ωστόσο, αυτό φέρεται να πωλείται κανονικά μέσω Διαδικτύου.
Στο άκουσμα των παραπάνω, η φράση που έρχεται στο μυαλό είναι εκείνο το θρυλικό «Μην το πιείτε, λουστείτε». Η εν λόγω ατάκα προέρχεται από διαφήμιση για σαμπουάν με άρωμα μπίρας. Πρωτοπροβλήθηκε τη δεκαετία του 1980 και άφησε εποχή.
Ωστόσο, εάν μεταφερόταν στο παρόν, μάλλον θα έπρεπε να αντιστραφεί. Κι αυτό διότι εδώ και αρκετά χρόνια έχει αρχίσει να δημιουργείται στη Δύση μία νέα αγορά... πόσιμων καλλυντικών («drinkable cosmestics», «nutricosmetics» ή «beauty drinks»). Ο λόγος για μία σειρά από προϊόντα προς βρώσιν ή πόσιν, τα οποία περιέχουν ουσίες ευεργετικές για το δέρμα (αντιοξειδωτικά, κολλαγόνο, υαλουρονικό οξύ, ωμέγα-3 λιπαρά, καροτενοειδή κ.ά.) και πωλούνται στη θέση που είχαν άλλοτε οι κάθε λογής αντιγηραντικές κρέμες.
Η εταιρεία «Imedeen» κυκλοφορεί για παράδειγμα ήδη στο εμπόριο κάψουλες που «υπόσχονται ασφαλές μαύρισμα και ακίνδυνη έκθεση στον ήλιο».
Αναλυτές
Οι αναλυτές, μάλιστα, προβλέπουν πως η αξία της παγκόσμιας αγοράς των επονομαζόμενων «nutricosmetics» θα έχει ξεπεράσει τα 4,2 δισ. δολ. έως το 2017. Δεν είναι τυχαίο πως εταιρείες-κολοσσοί, όπως για παράδειγμα η Coca-Cola και η Nestle, έχουν ήδη σπεύσει να δοκιμάσουν την τύχη τους στον χώρο των καλούμενων «beauty drinks».
Συγκεκριμένα η Coca-Cola έχει λανσάρει σε συνεργασία με τη φαρμακευτική «Sanofi» τη σειρά αναψυκτικών «Beautific Oenobiol», ενώ η ανταγωνίστρια Nestle είχε στο παρελθόν κυκλοφορήσει το δικό της «θαυματουργό» ποτό με την ονομασία «Glowelle» (το οποίο, ωστόσο, δεν σημείωσε την επιθυμητή εμπορική επιτυχία και αποσύρθηκε από την παραγωγή).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ρίξε και εσύ μια αλήθεια ή ένα ψέμα ή κι ακόμα άλλη μιά αοριστία..